اپل واچ سری ۷ جای سنسورهای جدید را به شارژدهی بالاتری می دهد

90a1cdc8690771490374ec7946693f03
زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان گونه که این روزها احتمالا در اخبار بسیار زیادی خوانده اید، اپل در چند ماه دیگر از گوشی های سری آیفون ۱۳ خود رونمایی خواهد کرد. همراه با این گوشی اپل قصد رونمایی از سری جدید ساعت های هوشمند خود را نیز دارد. یعنی در کنار اپل ۱۳، از اپل واچ سری ۷ نیز رونمایی خواهد کرد. اما به نظر می رسد در این سری جدید اپل واچ، کوپرتینویی ها به جای ایجاد و افزودن سنسورهای جدید بیشتر بر روی شارژدهی این واچ کار کرده اند و مدت زمان نگهداری شارژ آن را افزایش داده اند.

بنابر گفته تحلیل گر مطرح شرکت اپل، مینگ چی کو، قطعا اپل واچ سری ۷ با طرحی متفاوت از سری های نسل قبل وارد بازار می شود. طراحی این مدل از اپل ممکن است دارای لبه های تختی باشد. لبه هایی تخت مانند گوشی های اپل مدل ۱۲ و آیپد پرو. علاوه بر همه این ویژگی ها، در این سری جدید اپل واچ با استفاده از فناوری SIP با کاهش ابعاد پردازنده آن روبرو خواهید شد.

بنا بر گزارشات جدید حال، اپل با کاهش ابعاد چیپ در اپل واچ سری ۷، دسترسی داخلی بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل است که فضای اضافی برای باتری با ظرفیت بالاتر نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر باتری به دلیل برخورداری از فضای بیشتر می تواند سنسورهای جدیدی را به اپل S7 خود اضافه کند.

اپل واچ سری ۷بلومبرگ در سال های گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که ممکن است در سری های جدید اپل واچ سنسور اندازه گیری سطخ قند خون نیز اضافه گردد. در همین راستا اپل تصمیم دارد سنسور اندازه گیری دمای بدن را نیز به ساعت های هوشمند خود نیز اضافه نماید. اما انتظار نمی رود که این امکان را اپل سری ۷ مشاهده کنیم و ممکن است چنین سنسوری در سال میلادی آینده در اپل واچ سری ۸ قابل رویت باشد.

همان گونه که گفته شد با کاهش ابعاد چیپ در سری ۷ اپل واچ به احتمال زیاد ضخامت این ساعت بیشتر شود در نتیجه انتظار می رود که در این سری قدرت باتری این واچ هوشمند بیشتر شود. از این رو در این سری از اپل واچ ها کاربران شارژدهی بالاتری را تجربه خواهند کرد. در سری ۶ اپل واچ با ضخامتی ۴۴ میلی متری، ساعت به باتری ۱.۱۷ میلی متری مجهز گردیده است که تقریبا ۳.۵ برابر بزرگ تر از سری ۵ بوده است. همین افزایش ظرفیت در مدل ۴۰ میلی متری به ۸.۵ درصد رسیده است. اما با چنین ظرفیتی کوپرتینویی ها با اضافه کردن سنسورهای جدید مانع از بهبود شارژدهی در این سری واچ ها شده اند.اما در امسال باید منتظر بود تا ببینیم در سری جدید که اپل رونمایی خواهد کرد تصمیم دارد ما را با چه رویکردی روبرو کند. آیا فقط بر روی ظرفیت باتری کار نموده است؟

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار