بهترین میان رده های ۲۰۱۹

06699ca11f2e0068eb8f010960aac998
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در این مطلب قصد داریم تا بهترین میان رده های ۲۰۱۹ دنیا را به شما معرفی نماییم. گوشی‌های Mid Range یا میان رده با توجه به سلیقه‌های مختلف و تنوع بسیار بالایی که دارند همیشه توجه و اقبال بیشتری را در میان کاربران به خود اختصاص داده اند. در این مطلب سعی شده تا برترین میان رده را در برند‌های مطرح کنونی بازار برای شما لیست کنیم.

بهترین میان رده های ۲۰۱۹

امروزه دنیای اسمارت فون‌ها را می‌توان به ۳ دسته‌ی مختلف تقسیم کرد: دسته‌ی اول پایین رده‌ها می‌باشند که گوشی‌های تلفن همراه بسیار ارزان قیمتی بوده و فقط نیازهای اساسی کاربران را برطرف می‌سازند، مثل گلکسی A10 سامسونگ. دسته‌ی دیگر با عنوان پرچمداران شناخته می‌شوند که در لبه‌ی تکنولوژی روز دنیا در صنعت موبایل حرکت می‌کنند و معمولا بسیار گران قیمت می‌باشند، مثل گلکسی S10 پلاس. اما دسته‌ی سومی هم وجود دارد که با نام میان رده‌ها شناخته می‌شوند و محدوده قیمتی وسیعی دارند (معمولا از ۱۵۰ تا ۶۰۰ یورو). یک میان رده معمولا یک یا چند ویژگی پرچمداران را ندارد (مثل گواهینامه IP، تکنولوژی شارژ وایرلس و…). همچنین میان رده‌ها معمولا از پردازنده‌های خاصی استفاده می‌کنند که به عنوان چیپست‌های مخصوص میان رده شناخته می‌شوند. گاهی یک میان رده با هدف خاصی طراحی می‌شود (مخصوص بازی یا مخصوص عکاسی و…)، اما معمولا میان رده‌ها به نحوی تولید می‌شوند که رضایت طیف وسیعی از کاربران را جلب نمایند.

یکی از بهترین میان رده های 2019 دنیا و البته گران قیمت ترین میان رده‌ی حال حاضر جهان! گلکسی A80

یکی از بهترین میان رده های ۲۰۱۹ دنیا و البته گران قیمت ترین میان رده‌ی حال حاضر جهان! گلکسی A80

Samsung Galaxy A80

یکی از بهترین میان رده های ۲۰۱۹ دنیا و البته گران قیمت ترین میان رده‌ی حال حاضر جهان! گلکسی A80 را به جز چیپست قدرتمند و سیستم دوربین توانا، بیشتر به دلیل طراحی نوآورانه‌ای که در ساخت آن به کار رفته می‌شناسند. در این گوشی از مکانیزم لغزنده-چرخشی سیستم دوربین استفاده شده است. بدین ترتیب که سیستم دوربین اصلی با خروج از دل دستگاه و چرخش ۱۸۰ درجه‌ای می‌تواند به عنوان دوربین سلفی به شما خدمت کند! یعنی برای عکاسی سلفی، شما یک دوربین قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی را در روبه روی خود می‌بینید. این گوشی دارای نمایشگر سوپرامولد ۶.۷ اینچی بسیار بزرگی است که تقریبا هیچ حاشیه‌ی اضافی در اطراف آن وجود ندارد. بدین ترتیب Galaxy A80 علاوه بر عکاسی، برای گیمرها هم بسیار مناسب می‌باشد.

Huawei P30 lite نماینده هواوی در برترین میان رده های 2019 است!

Huawei P30 lite نماینده هواوی در برترین میان رده های ۲۰۱۹ است!

Huawei P30 lite

در کنار پرچمدارن قدرتمند P30، هوای از اسمارت فون کوچکتری با نام P30 لایت رونمایی کرد که هم اکنون به عنوان یکی از بهترین میان رده های ۲۰۱۹ در رنج قیمتی زیر ۳۰۰ یورو شناخته می‌شود. این گوشی در مقایسه با گوشی‌های هم‌رده‌ی خود بسیار زیبا است و با استفاده از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، عکاس قهاری می‌باشد. همچنین با وجود یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در جلو، P30 لایت عاشقان دنیای مجازی و اینستاگرام را هم سیراب می‌سازد.

Mi 9T تنها 300 یورو قیمت دارد!

Mi 9T تنها ۳۰۰ یورو قیمت دارد!

Xiaomi Mi 9T

وقتی پای قیمت به میان می‌آید، سخت است تا رقیبی برای شیائومی پیدا کنیم! Mi 9T تنها ۳۰۰ یورو قیمت خورده است، اما از آن دسته میان رده هایی است که می‌تواند با پرچمداران رقابت نماید. سیستم دوربین پشتی سه گانه‌ی بسیار قدرتمند که از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو و یک دوربین فوق عریض تشکیل شده است، تنها بخشی از شگفتی‌های این دستگاه می‌باشد. نمایشگر امولد دومین شگفتی این میان رده‌ی ارزان قیمت است. اما از همه جالبتر، سیستم لغزنده‌ی دوربین جلوی این گوشی است که به وسیله‌ی یک موتور از دل دستگاه خارج می‌شود. بدین ترتیب Mi 9T به عنوان یکی از فانتزی ترین اسمارت فون‌های ۲۰۱۹ هم شناخته می‌شود. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، شیائومی Mi 9T با ۶ گیگ رم و استفاده از چیپست قدرتمند و کم مصرف Snapdragon 730، انتخابی کاملا مناسب برای گیمرها است. با این حال ضخامت نسبتا زیاد و نگرانی‌هایی که در مورد امنیت و دوام لغزنده‌ی دوربین سلفی Mi 9T وجود، از نکات منفی پیرامون آن می‌باشند.

آنر 9X پرو دقیقا همانند شیائومی Mi 9T کار می‌کند، یعنی دارای یک سیستم لغزنده‌ی موتوریزه برای خروج دوربین سلفی از دل دستگاه می‌باشد.

آنر ۹X پرو دقیقا همانند شیائومی Mi 9T کار می‌کند، یعنی دارای یک سیستم لغزنده‌ی موتوریزه برای خروج دوربین سلفی از دل دستگاه می‌باشد.

Honor 9X Pro

یک شگفتی به تمام معنی که امیدوارم هرچه زودتر به بازار ایران وارد شود! آنر ۹X پرو دقیقا همانند شیائومی Mi 9T کار می‌کند، یعنی دارای یک سیستم لغزنده‌ی موتوریزه برای خروج دوربین سلفی از دل دستگاه می‌باشد. با این حال تفاوت‌های زیادی در بین این دو دستگاه دیده می‌شود. Honor 9X Pro به چیپست قدرتمندتری نسبت به Xiaomi Mi 9T مجهز شده (Kirin 810) و طراحی بسیار زیباتری دارد، اما در قسمت نمایشگر و سیستم دوربین ضعیف تر از رقیب می‌باشد. در واقع بر خلاف Mi 9T، آنر ۹X پرو به یک پنل LCD مجهز شده که اگرچه بسیار پرنور و با کیفیت است، اما به پای نمایشگر اولد Mi 9T نمی‌رسد و در سیستم دوربین آن نیز جای دوربین تله فوتو خالی می‌باشد. با این حال با قیمت ۲۹۰ یورو، آنر ۹X پرو را هم می‌توان در لیست بهترین میان رده های ۲۰۱۹ جای داد. فروش جهانی این دستگاه از ماه آگوست آغاز شده، اما هنوز به بازار ایران وارد نشده است.

در لیست بهترین میان رده های 2019 جایی برای نوکیا 8.1 وجود دارد.

در لیست بهترین میان رده های ۲۰۱۹ جایی برای نوکیا ۸.۱ وجود دارد.

Nokia 8.1

قطعا در لیست بهترین میان رده های ۲۰۱۹ جایی برای نوکیا ۸.۱ وجود دارد. با دوربین ساخت زایس، نوکیا ۸.۱ می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیتی را ثبت نماید. این دستگاه ۳۲۰ یورویی به چیپست قدرتمند  Snapdragon 710 مجهز شده است که با واحد پردازش گرافیکی Adreno 616، انتخاب مناسبی برای گیمرها نیز می‌باشد. نوکیا همچنان اسمارت فون‌های خود را با تقلید از آیفون‌ها می‌سازد. نوکیا ۸.۱ تماما از جنس شیشه و فلز ساخته شده و دارای یک NOTCH بزرگ در بالای نمایشگر خود می‌باشد که یاد و خاطره‌ی آیفون X را زنده می‌کند. همچنین استفاده از نسخه‌ی خالص و تروتمیز Android One از دیگر مزایای این اسمارت فون است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار