ال جی G8 دارای فناوری صدا زیر نمایشگر است

ba888d0725b21825f1a0610346ca6d85
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سال ۲۰۱۸ شرکت ها تحول بزرگی روی گوشی هوشمند خود حاصل کردند که از جمله باید به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، دوربین چندگانه و کاهش حاشیه نمایشگر اشاره کرد.

در این بین انتظار داریم سال ۲۰۱۹ تحول بیشتری در کار باشد که علاوه بر موارد فوق، فناوری های جذاب تر را دربرمی گیرد. براساس گزارش تازه انتشاریافته، G8 ال جی در سال جاری معرفی خواهد شد و کره ای ها در نظر دارند برای پیش گرفتن از رقبا، فناوری های نوینی را در پرچمدار نسل بعدی به کار گیرد.

گزارش تازه انتشاریافته نشان می دهد که G8 ال جی با فناوری صدا زیر نمایشگر همراست. اطلاعات دقیقی از جی ۸ دردست نیست و انتظار می رود در اواسط سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی آن باشیم.

گزارش می گوید با افزوده شدن فناوری صوتی به زیر نمایشگر ضخامت اسمارتفون کاهش پیدا می کند و دیگر نیازی به اختصاص دادن فضا برای اسپیکر نیست.

G8 ال جی پرچمدار قابل توجه کمپانی کره ای خواهد بود و انتظار می رود مشخصه های بارزی برای آن در نظر گرفته شود. از مشخصات احتمالی آن باید به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی QHD+، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، دوربین اصلی سه گانه، دوربین سلفی دوگانه، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ هشت هسته ای و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره ای برای محصول موردنظر خود چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار