گوشی OnePlus 6 به همراه هوش مصنوعی دوربین در راه است

f9c9bcee4172412519fa350ff809d236
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- تمام مشخصات گوشی چینی OnePlus 6 تا به حال از ۱۶ ماه می سال جاری در لیست سایت TENAA  و دیگر منابع نشان داده شده است. بر اساس این منابع انتظار میروذ که گوشی فوق به همراه دوربین دوگانه پشتی به سنسور ها ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و نیز دوربین سلفی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است.

دوربین های OP6

نمونه دوربین های گوشیOP6 پیش از این توسط مدیرعامل این شرکت در ماه های پیش منتشر شده بود، به نظر میرسد که دوربین های دوگانه پشتی این دستگاه تصیاویر را با بهترین جزئیات ممکن ثبت میکند. همانطور کخ انتظار میرفت عکسهای گرفته شده با استفاده از اثر بوکه بسیار عالی بود.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

یکی از تیزر های تبلیغاتی جدید شرکت OnePlus اعلام میکند که دوربین دوگانه گوشی OP6  میتواند با دوربین گوشی های زیر برابری کند:

  • اپل آیفون ایکس
  • سامسونگ Galaxy S9
  • گوشی گوگل Pixel 2

تا به الان گوشی های OnePlus دارای دوربین های عالی بوده اند و به نطر میرسد که این شرکت در نظر دارد آینده این دوربین های را بیشتر تقویت کند، تا هیچ یک از کاربران لحظه های قشنگ زندگی خود را از دست ندهند. شایعات می گویند که دوربین ۲۰ مگاپیکسلی که دوربین اصلی سنسور های دوگانه پشتی این دستگاه است، دارای دیافراگم F/1.7 میباشد. این سنسور از یک سنسور ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی کمک خواهد  گرفت. انتطار میرود دوربین های دوگانه OP6 پشتیبانی کنند از: تثبیت تصاویر نوری، حالت نقاشی و تصویر برداری در حالت اسلو موشن که از مشخصات دوربین گوشی های رده بالا هستند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره دوربین سلفی گوشی OP6 در دسترس نیست، در حال حاضر در تیزر تبلیغاتی جدید این شرکت اعلام شده است که این دستگاه تنها سه روزه دیگر در چین راه اندازی خواهد شد.

دسترسی

تقریبا ۴ ساعت پیش گوشی OP6 در لیست سایت آمازون آلمان قرار گرفت.

این لیست نشان میدهد که این دستگاه در این کشور در ۲۲ ماه می سال جاری عرضه خواهد شد.

این دستکاه در رنگ های  Mirror Black و مشکی عمیق عرضه خواهد شد، البته ناگفته نماند که اطلاعات نشت پیدا کرده از این دستگاه نشان میدهد که OP6 در رنگ های دیگری چون : آبی مرجانی و سفید نیز عرضه خواهد شد. به هر حال آمازون آلمانی پشتیبانی نمیکند از اطلاعات مربوط به مدل های رنگی دیکر OP6.

مشخصات OP6

بر اساس لیست عرضه شده در آمازون آلمان گوشی OP6 ممکن است در فضای ذخیره سازی های ۱۲۸ گیگی به همراه ۸ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی به همراه ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. که به ترتیب با قیمت های ۶۲۱ دلار و ۶۸۰ دلار قیمت گذاری خواهند شد.

درباره فروشگاه ما

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند سال را با بهترین قیمت از وب سایت ما خریداری کنید.

اگر هم جزو طرفدار های گوشی های هوشمند هستی میتونی اخبار های موجود در دیجی دو رو دنبال کنی

دیجی دو در خدمت شما

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار