اپل واچ سری ۷ اوایل پاییز عرضه خواهد شد

3230d571cdba7fd3938f7124f4a9e87f
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارشات منتشر شده از منابع موثق؛ کمپانی اپل اشکالات موجود در تولید اپل واچ سری ۷ را رفع کرده است و قصد دارد طبق سنوات گذشته رویداد رونمایی از محصولات خود از جمله این گجت پوشیدنی را در اوایل پاییز برگزار و عرضه آن را هم از همان زمان آغاز کند. در ادامه اطلاعات بیشتری را بازگو خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

همانطور که پیشتر نیز بیان کرده بودیم کمپانی اپل پس از گذشت چند سال تغییراتی در طراحی و ساخت اپل واچ سری۷ از جمله لبه های تختی همچون آیفون ۱۲ و آیپد پرو اعمال کرده است. مینگ چی کو در این باره می گوید که به دلیل ایجاد این تغییرات در سری جدید ساعت های هوشمند، پروسه ی تولید نیز زمان بیشتری را به خود اختصاص داده است. مضاف بر این اپل واچ ۷ پنل مقاوم تری دارد که در آن طراحی تماسی جایگزین طراحی قدیمی کابلی شده است که برای انجام این کار نیاز به LIPO است. این نیز گفتنی است که کوپرتینویی ها از خط تولید جدید OLED نیز بهره برده اند که با این وجود کیفیت و بازدهی افزایش یافته و توانسته است هزینه تولید پنل ها را نیز به حداقل برساند؛ اپل برای بهره وری از این خط تولید مجبور به همکاری با ال جی دیسپلی، یانگ پونگ و جابیل شده است که در نهایت برقراری این همکاری، به تاخیر در تولید این گجت انجامیده است.

شرکت اپل در پی رفع مشکل دوام پنل نمایشی ساعت های هوشمند خود؛ به تحقیق و بررسی در رابطه با انواع مختلف طراحی های تجربی پرداخته است و در نهایت بهترین پیکربندی تولید را یافته و به فکر اصلاح استاندارد های کیفی نیز بوده است. مینگ چی کو در این رابطه اینگونه بیان کرده است که ؛ انتظار داریم جابیل تولید انبوه ماژول های اپل واچ سری ۷ را از اواسط سپتامبر آغاز کند.

دو خبرگزاری موثق Nikkei Asia و بلومبرگ اینگونه بیان کرده بودند که اپل واچ سری ۷ به سبب طراحی پیچیده تری که دارد احتمالا با تاخیر رونمایی و عرضه شود. مارک گرمن در خبرگزاری بلومبرگ بیان داشته است که این ساعت هوشمند در هنگام عرضه به تعداد محدودی موجود خواهد بود؛ وی به تازگی پیرو صحبت های کو، توییتی را با چنین محتوایی منتشر کرده است: اپل واچ ۷ نیز کنار آیفون ۱۳ در رویداد ماه سپتامبر در سه شنبه هفته جاری و در ساعت ۲۱:۳۰ معرفی خواهد شد، اما این عرضه به دو صورت خواهد بود یا اینکه به تعداد محدود عرضه خواهد شد و یا اینکه برخی از مدل ها با تاخیر عرضه خواهند شد.

منبع: macrumors

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار