شرکت میزو Note 9 Lite را با اسنپدراگون ۶۶۰ عرضه می‌کند

c52ad8e29f65c41e8cf1628b706e790e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت میزو در ۹ مارس در چین مدل Note 9 خود را عرضه خواهد کرد، این در حالی است که به نظر می‌رسد ما در کنار این دستگاه شاهد Note 9 Lite نیز باشیم.

در حال حاضر در فضای مجازی تصاویری منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند مربوط به  Note 9 Lite هستند. در این تصاویر ما شاهد قسمت جلویی دستگاه هستیم که در آن گوشه ها گود شده است. و به نظر می‌رسد که با یک دستگاه تمام صفحه روبرو هستیم که هیچ دکمه‌ی فیزیکی بر روی قسمت جلوی آن تعبیه نشده و دکمه‌ی Home آن شبیه به دکمه‌ی Home آیفون ایکس است.

شرکت میزو Note 9 Lite را با اسنپدراگون 660 عرضه می‌کند

این دستگاه در حال حاضر در حال اجرا در AnTuTu است و رتبه‌ی ۱۴۴,۰۲۰ را برای خود در بنچمارک کسب کرده است. بر اساس همین رتبه ها بنچمارک چند تا از ویٰژگی های اصلی این دستگاه را منتشر کرده است.

بر اساس این اطلاعات در Note 9 Lite ما شاهد یک پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ هستیم که در کنار اندروید پای (آخرین ورژن اندروید) قرار گرفته و نمایشگر نسبتا بزرگ آن دارای رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۲۴۴ پیکسل خواهد بود.

به نظر می‌رسد که  Note 9 Lite به همراه یک دوربین پشتی با سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسل خواهد آمد، این در حالی است که همچنان مشخص نیست که دوربین دوگانه بر روی این دستگاه خواهد بود یا خیر؟

به زودی مشخص خواهد شد که این دستگاه تا چه اندازه‌ شبیه  Note 9 خواهد بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار