آیفون های ۲۰۲۰ بدون شارژر عرضه می شوند!

e671d82a56a0f5ca7016b9df008be441
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آیفون های ۲۰۲۰ بدون شارژر عرضه می شوند!

گمان می رود که اپل از قرار دادن امکاناتی نظیر شارژر و ایرپادزها کنار محصولات خود خودداری کند. اما خبر های منتشر شده پیرامون این موضوع تنها شایعه ای است که در حال حاضر دست به دست می شود. با این حال  نمی توان اظهارات ” مینگ چی کو ” که یکی از کارشناسان اپل است را نادیده گرفت . تمامی این اطلاعات از طرف این شخص منتشر شده که اپل قصد دارد گوشی های عرضه شده در سال ۲۰۲۰ را بدون شارژر و ایرپادز هایش ارائه دهد. بنابراین نمی توان انتظار داشت که SE 2020 هم با این امکانات عرضه شود.

آیفون با جعبه

بر اساس گفته این کارشناس به علت اینکه اپل در گوشی های خود از قابلیت اتصال سیم کارت به شبکه ۵G بهره مند شده است، هزینه بسیار زیادی را متقبل شده، لذا با این اقدام باید در هزینه ها صرفه جویی کند. مضاف بر این جعبه هایی که برای جاگیری وسایل جانبی کنار گوشی های اپل طراحی شده است موجب شده این جعبه بزرگتر شود، بنابراین با حذف این امکانات جعبه ها کوچکتر شده که می تواند برای محیط زیست هم مفید تر باشد.

قطعا سود حاصل از فروش مجزای شارژر ها و ایرپادز ها در این تصمیم گیری نقش پررنگی داشته است. اما اپل باید تامین این محصولات را نیز تضمین کند. چراکه تاریخ نشان داده برخی کمپانی ها که محصولاتی با این سیاست را به دست مشتریان رسانده اند، به علت تاخیر در ارسال لوازم جانبی ضربه مهلکی خورده اند. بنابراین اقدام اپل نیز از این اتفاق ها مصون نخواهد ماند.

با این وجود اگر این خبر صحت داشته باشد درون جعبه آیفون شاهد یک دستگاه گوشی آیفون، کابل USB-C و یک خارج کننده سیم کارت هستیم. اما بهتر است تا انتشار خبر موثق از کمپانی اپل صبور باشیم.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار