آنباکس گوشی هوشمند آیفون XR Red Edition

28bb182f0b446ef78eaf4a120babe10d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آنباکس گوشی هوشمند آیفون XR Red Edition

شرکت اپل در رویداد ۱۲ سپتامبر از سه مدل آیفون X رونمایی کرد. اسمارتفون هایی که باید آنها را نسل جدید آیفون های اپل دانست و توانست فروش خوبی را در هنگام عرضه آغاز کنند.

یکی از مدل های موردتوجه این سری آیفون XR است که مقرون به صرفه ترین مدل آیفون ۲۰۱۸ تلقی شده و در بحث طراحی تفاوت چندانی با دو مدل دیگر ندارد. اپل در تلاش است تا محصولی برجسته را عرضه دارد.

در حالی که گوشی هوشمند آیفون XR مدتی قبل برای پیش خرید دردسترس قرار گرفت اما عرضه آن از ۲۶ اکبتر آغاز می شود. ما در این مطلب به آنباکس گوشی هوشمند آیفون  XR Red Edition  پرداختیم تا بیشتر با آن آشنا شوید:

blankمحتویات داخل جعبه

  • نسخه قرمز رنگ آیفون XR
  • ایرپادهای لایتینگ
  • شارژر
  • اجکتور سیم کارت
  • کابل لایتینگ

آیفون XR

اسمارتفون XR اپل دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی ۱۷۹۲*۸۲۸ پیکسلی با تراکم ۳۲۶ppi رتیناست و از پنل LCD بهره می برد. پردازنده ۷ نانومتری  A12 Bionic بایونیک که در سایر مدل های XS نیز وجود داشته در آن به کار برده شده است. حافظه رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، فیس آیدی، فریم آلومینیومی، استاندارد ضدآب IP67 ، باتری ۲۹۴۲ میلی آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم  وسریع از جمله ویژگی های آیفون XR را تشکیل می دهد.

آیفون XR در رنگ های قرمز، زرد، سفید، مشکی برای پیش خرید دردسترس است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار