رندر های جدید اپل واچ سری ۷ طراحی جدید را نشان می دهند

8d4c1483dd33c23cc91e8ad556f2c547
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپانی اپل با گذشت شش سال از تولید اپل واچ با همان طرح و مدل های اولیه خود حالا سعی دارد تغییراتی را در طراحی آن اعمال کند. اینگونه که از خبرهای منتشر شده مشخص است اپل واچ سری ۷ شاهد تغییرات شگرفی در طراحی خواهد بود این در حالی است که ساعت های هوشمند اپل در عمر ۶ ساله خود شاهد یک تغییر در طراحی به شکل  واقعی و چشمگیر نبوده اند. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این باب کسب کنید.

طبق گزارشات منتشر شده اپل واچ سری ۷ دارای لبه هایی تخت است که حاشیه ی کمتری نسبت به سری های قبلی دارد. اینگونه که مشخص است این ساعت هوشمند به خوبی می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند چرا که احتمالا با دیگر محصولات این کمپانی سازگاری بهتری خواهد داشت. اپل قصد دارد اپل واچ سری ۷ را در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی متری تولید کند که جایگزین سایز های ۴۰ و ۴۴ میلی متری خواهد شد که از زمان تولید اپل واچ ۴ تا به حال عرضه شده است. شاید از نظر کاربران این افزایش ابعاد یک میلی متری چندان هم مهم به نظر نیاید اما قطعا اپل موارد دیگری در کنار آن قرار می دهد که رضایت کاربران را به بهترین نحو به خود جلب کند.

اپل واچ سری 7کوپرتینویی ها ساعت های هوشمند خود را تا سری ۴ در اندازه های ۳۸ و ۴۲ میلی متری تولید می کردند که در سری ۴ ابعاد و اندازه آن را تغییر دادند و سعی کردند تا ۲ میلی متر افزایش داشته باشند اما این افزایش تنها در اندازه قاب ساعت بود. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم این بار اپل تغییرات را در ابعاد نمایشگر اعمال می کند و یا تصمیم دارد باتری بزرگتری را در آن تعبیه کند.

شایعات زیادی در باب قیمت اپل واچ سری ۷ جود دارد. بیشتر تحلیلگران این حوزه معتقدند که اگر اپل نمایشگر بزرگتر و حاشیه ی کمتری را برای این سری از ساعت های خود در نظر بگیرد قطعا با افزایش قیمت روبرو خواهیم بود اما این امکان هم وجود دارد که اپل افزایش قیمت چشمگیری را اعمال نکند و یا حتی با همین قیمت موجود در بازار اپل واچ جدید خود را عرضه کند. این نکته قابل ذکر است که قیمت اپل واچ ۳۹۹ دلار است که اپل واچ SE با قیمت ۲۷۹ دلار عرضه می شود. مدیران اپل هنوز زمان مشخصی را برای رونمایی از این گجت پوشیدنی خود اعلام نکرده اند اما انتظار می رود که کمپانی مذکور همزمان با معرفی آیفون ۱۳ از جدیدترین ساعت هوشمند خود نیز رونمایی به عمل آورد.

منبع: phonearena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار