بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص ترید کردن سال ۲۰۲۲

54e9f096800270a91bd6a7976855d05d
زمان مطالعه: 4 دقیقه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

سفارش نهار، پرداخت صورت‌حساب و بسیاری کارهای دیگر، امروزه به وظایف روزمره گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند. اخیراً اما معامله سهام و سرمایه‌گذاری هم جزو کارهایی است که مخاطبان با گوشی‌های خود انجام می‌دهند. به همین دلیل مدتی است آشنایی با بهترین اپ تریدر به یک مسئله مهم تبدیل شده است.

قبل از این برای انجام هر معامله‌ای باید با کارگزار خود تماس می‌گرفتید که هم وقتتان را می‌گرفت و هم هزینه‌بردار بود؛ همچنین بحث اعتماد کردن هم وجود داشت. اما امروزه با این نوع برنامه‌ها، نه‌تنها می‌توانید خودتان شخصاً بر مراحل کار نظارت داشته باشید، بلکه وقت بسیار کمتری از شما گرفته می‌شود. البته بحث به‌روز بودن و داشتن اطلاعات در این زمینه هم مهم است که سبب می‌شود اهمیت نصب و استفاده از این اپ‌ها حتی بیشتر شود. پس در ادامه مطلب با معرفی چند مورد از بهترین‌ها در این زمینه، همراه ما باشید.

فهرست محتوا:

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

برنامه E*TRADE

اپ Etrade

اپ Etrade

نکات مثبت:

  • هزینه کم
  • مدیریت سرمایه‌گذاری خودکار

نکات منفی:

  • برای تازه‌واردان طراحی نشده

درحالی‌که بسیاری از مخاطبان بهترین اپ های ترید به دنبال ساده کردن کار خودشان در زمینه معامله و مدیریت حساب‌ها هستند، برخی از افراد به‌طورکلی به کمک در زمینه سرمایه‌گذاری نیاز دارند. E*TRADE Core Portfolios برای این افراد مناسب است.

وقتی حساب باز می‌کنید، به E*TRADE می‌گویید که اهداف شما از سرمایه‌گذاری چه چیزهایی هستند. برنامه به طور خودکار بر اساس همین اطلاعات یک نمونه یا پرتفولیو برای شما طراحی کرده و مدیریت روزانه پولتان را بر عهده می‌گیرد. تنها کاری که هنگام استفاده از این اپ تریدر باید انجام دهید، این است که برای زمان واریز یا برداشت پولتان تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید اهدافتان را به‌روزرسانی کرده و پرتفولیوی خود را به‌دلخواه تنظیم کنید. با تمام اینها، چیزی که E*TRADE را از سایر رقبا جدا می‌کند، کارمزدهای پایین آن است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

برنامه TD Ameritrade، بهترین اپ تریدر

TD Ameritrade بهترین اپ تریدر

TD Ameritrade بهترین اپ تریدر

نکات مثبت:

  • تنوع حساب‌ها
  • دوره‌ها و ابزار آموزشی
  • عدم وجود حداقل‌ها
  • عدم وجود کمیسیون برای اکثر معامله‌ها

 

ما به چند دلیل Ameritrade TD را به‌عنوان بهترین اپ تریدر انتخاب کردیم. اولین مورد، سهولت استفاده است؛ چه زمانی که در برنامه هستید و معامله انجام می‌دهید، چه از نظر میزان کارمزد، این موضوع صدق می‌کند. شما می‌توانید بدون نیاز به حداقل سرمایه‌گذاری با TD یک حساب باز کنید و اکثر معاملات هیچ کمیسیون یا کارمزدی ندارند.

TD Ameritrade به‌عنوان بهترین اپ تریدر همچنین شامل بسیاری مطالب آموزشی ارزشمند است که می‌توانید از آنها برای یادگیری امور تجاری استفاده کنید. حساب شما با دسترسی رایگان به دوره‌های آنلاین ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند در مورد مفاهیم مختلف سرمایه‌گذاری، بیاموزید.

یکی دیگر از مزایای TD این است که می‌توانید از آن برای بازکردن تقریباً هر نوع حساب سرمایه‌گذاری استفاده کنید. با این برنامه شما می‌توانید تمام سرمایه‌گذاری‌های خود با اهداف مختلف را با یک اپ واحد انجام دهید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

برنامه Fidelity

fidelity

fidelity

نکات مثبت:

  • کارمزد پایین برای معاملات مشتقه
  • خرید و فروش انواع مشتقه
  • وجود چند عرض دیجیتال

نکات منفی:

  • برای تازه‌واردین مناسب نیست

Fidelity یکی از بزرگ‌ترین کارگزاران در جهان است که بیش از ۱۰ تریلیون دارایی را مدیریت می‌کند. شما به‌راحتی می‌توانید تمام سرمایه‌گذاری خود را داخل برنامه انجام دهید. همچنین می‌توانید یک حساب کارگزاری سنتی، حساب‌های بازنشستگی، طرح‌های پس‌انداز تحصیلی و انواع دیگر حساب‌ها را باز کنید. هر هدفی که از پس‌انداز کردن داشته باشید، کارتان با بهترین اپ تریدر، Fidelity راحت می‌شود.

چون این برنامه، تجارت را برای تازه‌واردان آسان کرده. برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری Fidelity، هیچ حداقل موجودی موردنیاز نیست. این شرکت حتی صندوق‌های شاخص با نسبت هزینه صفر را نیز ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سرمایه‌گذاری، یک پرتفولیوی متنوع بسازید. همچنین اگر ترجیح می‌دهید اوراق بهادار فردی را معامله کنید، با این برنامه کارتان ساده‌تر است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

InteractiveBrokers بهترین اپ تریدر برای حرفه‌ای ها

interative بهترین اپ تریدر برای حرفه ای ها

interative بهترین اپ تریدر برای حرفه ای ها

نکات مثبت:

  • ابزارهای جست‌وجوی قدرتمند
  • طراحی شده باتوجه‌به تریدرهای فعال

نکات منفی:

  • برای تازه‌واردین چندان مناسب نیست

برخی از افراد بیشتر از سایرین در زمینه تجارت فعال بوده و در طول روز، چندین بار پول خود را وارد بازار کرده و از آن خارج می‌کنند. معاملات روزانه به این روش علاوه بر اینکه می‌تواند پرسود باشد، پر خطر هم هست. به همین دلیل داشتن یک برنامه معاملاتی قدرتمند میتواند به شما کمک کند در هر لحظه و هرجایی که هستید معاملاتتان را با خیال راحت انجام دهید.

در طراحی InteractiveBrokers این افراد فعال در نظر گرفته شده‌اند و به همین دلیل بهترین اپ تریدر برای حرفه‌ای‌ها است. شما می‌توانید بیش از ۱۰۰ نوع سفارش برای خریدوفروش اوراق بهادار مانند سهام انجام داده یا سود (یا ضرر) بالقوه خود را افزایش دهید. ساختار قیمت‌گذاری هم در این برنامه شفاف است؛ برخی از معاملات کاملا رایگان هستند و برای برخی دیگر باید هزینه بسیار کمی بپردازید (با حداکثر کارمزد ۱% از ارزش معامله).

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سخن نهایی

استفاده از برنامه‌های تریدینگ، راهی عالی برای انجام انواع معاملات است که کمک می‌کند در هر زمان و هر مکانی بتوانید سرمایه خود را مدیریت کنید. در این میان، برخی برنامه‌ها ممکن است مستقیماً برای نیاز شما مناسب نباشد؛ به همین دلیل مهم است چند مورد از بهترین اپ‌ های تریدر را بشناسید تا بتوانید از بین آنها گزینه مناسب را بیابید. با اپلیکیشن مناسب می‌توانید در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری کمک بگیرید و برای افزایش سرمایه خود، آگاهانه قدم بردارید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار