نمایش اسرار گوشی های آیفون

4e265c875f92f654d511a3d72284ac62
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آیفون ایکس با عنوان گوشی “هوشمند آینده ” …

خوشبختانه ویژگی های جدید آیفون ایکس از جمله: دوربین TrueDepth، شناسه چهره و حتی طراحی جدید آن نکاتی ارائه  میکنند درباره جایی که آیفون ممکن است در آینده باشد.

این روش عملکرد شرکت اپل است که: مجموعه ای از ویژگی هایی که بیش از چندین نسل آنها را در خود جای داده اند مثل : کیف پول اپل و حسگر اثر انگشت (Touch ID) را تبدیل به  قابلیت جدید مانند اپل پرداخت در سال های بعد میکند.

در واقع میتوان آینده اپل را از روی آخرین محصولی که ارائه میدهد حدس زد…

رامون لاماس تحلیلگر IDC گفت: “اگر آیفون ایکس بنیاد اپل برای ۱۰ سال آینده باشد، پس آنچه که اکنون می بینیم، سکوی شیرجه ای خواهد بود برای نسل های آینده”.

 

صبر کنید،دیرگاهی نگذشته که آیفون دکمه خانه را حذف کرده است. اما قرار است آن را برگرداند البته….

تغییر در طراحی ظاهر نیاز نیست خیلی افراطی و سریع باشد.درواقع بزرگی صفحه نمایش آیفون ایکس کاملا برای ایجاد یک دکمه خانه مجازی مناسب است. اپل قبلا کار خوب انجام داده است که باعث ایجاد توهم دکمه های فیزیکی با بازخورد لمسی شده – این دکمه های مجازی برای چراغ قوه و دوربین بر روی صفحه نمایش قفل به کار برده شده است.

با استفاده از این این قضیه آیفون ایکس  دکمه خانه را با یک دکمه بزرگ مجازی در کنار جایگزین کرده است که میتوان برای دسترسی به چیزهایی مانند پوشه ها، برنامه های اخیرا استفاده کرد،

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار