بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۲

1d367ca22d9453af528b17fa9b122d26
زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام است؟ جواب بستگی به این دارد که شما دنبال چه چیزی می‌گردید. فرقی نمی‌کند به دنبال دستگاهی برای ردیابی تناسب‌اندام باشید، افزونه‌ای برای تلفن همراه همراهتان بخواهید یا چیزی که در مواقع اضطراری بتواند جانتان را نجات دهد؛ برای هر منظور، یک ساعت هوشمند سامسونگ وجود دارد. در ادامه این مقاله به بررسی انواع ساعت های هوشمند سامسونگ پرداخته‌ایم؛ اگر شما هم به این گجت‌های پوشیدنی علاقه‌مند هستید با ما همراه باشید.

گلکسی Watch 4، بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

نکات مثبت:

  • طراحی باریک و صفحه‌های جالب
  • نرم‌افزار Wear OS بهبودیافته
  • تجزیه‌وتحلیل ترکیبات بدن

نکات منفی:

  • سازگاری محدود با گوشی‌های غیر سامسونگ

    Galaxy watch 4

    Galaxy watch 4

با یک سیستم‌عامل جدید، گلکسی واچ ۴ حتی از مدل واچ ۳ هم بهتر شده است. ممکن است این ساعت هوشمند سامسونگ، پشتیبانی محدودی از گوشی‌های غیر سامسونگ داشته باشد و با آیفون کار نکند؛ اما ویژگی‌های تناسب‌اندام گسترده‌ای ارائه می‌دهد. گزینه‌های مختلف ردیابی تناسب‌اندام از جمله ردیابی ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و ابزار تجزیه‌وتحلیل ترکیبات بدن، برای علاقه‌مندان این زمینه، جالب‌توجه هستند.

علاوه بر اینها،   Watch 4 به‌طورکلی عالی به نظر می‌رسد و عملکرد سریعی را به‌عنوان ساعت هوشمند پرچمدار این برند ارائه می‌دهد که چندین روز هم بدون مشکل دوام می‌آورد. این ساعت در دو مدل عرضه شده که برای نیازهای مختلف کاربران تهیه شده‌اند. مدل استاندارد مانند مدل کلاسیک قاب چرخان فیزیکی ندارد و کمی ارزان‌تر است.

گلکسی Watch 3

نکات مثبت:

  • طراحی عالی
  • قاب چرخشی مفید

نکات منفی:

  • باتری می‌توانست بهتر باشد
  • قیمت بالا

    ساعت هوشمند Watch 3 سامسونگ

    ساعت هوشمند Watch 3 سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch 3 با وقفه‌ای طولانی از راه رسید اما ارزش صبر کردن را داشت چون از چند جهت، از نسل قبلی خود بهتر است. این مدل یک گجت پوشیدنی باریک‌تر، سبک‌تر و همه‌جانبه‌تر است.

همچنین علاوه بر ظاهر شیک و زیبایی که دارد، یک همراه تمرینی عالی هم هست با حالت‌های تمرینی متعدد که خیلی از آنها می‌توانند به طور خودکار فعال شوند. به‌علاوه، GPS، مانیتور ضربان قلب، خوانش VO2 Max، ردیابی خواب و استرس و تشخیص سقوط هم دارد و در برابر آب مقاوم است.

این ساعت هوشمند سامسونگ همچنین صفحه نمایشی دایره‌ای، روشن و واضح دارد که در هر شرایط نوری به‌راحتی قابل‌مشاهده است و به لطف قاب چرخشی، کنترل آن بسیار راحت شده. علی‌رغم تمام اینها، Watch 3 یک گجت کامل نیست، قیمت بالایی دارد و عمر باتری آن می‌تواند بهتر باشد. البته می‌توانید از نظر کیفیت عملکرد، آن را هم‌رده با اپل‌واچ بدانید.

ساعت هوشمند Watch Active 2 سامسونگ

نکات مثبت:

  • طراحی رده‌بالا
  • صفحه دیجیتال

نکات منفی:

  • افزایش قیمت آن را به اپل‌واچ نزدیک می‌کند
  • با IOS به‌صورت محدود کار می‌کند

    watch active 2

    watch active 2

سامسونگ، گلکسی واچ اکتیو ۲ را حدود ۶ ماه بعد از نسخه قبلی و همراه با مشخصاتی عرضه کرد که در گلکسی واچ اکتیو موجود نبودند. خط دستگاه‌های اکتیو سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که باریک‌تر از ساعت‌های گلکسی باشند و بنابراین برای افرادی که نیاز به دستگاهی خاص برای ورزش دارند، مناسب‌ترند. دلیل باریک‌تر بودن آنها هم حذف قاب چرخشی است.

البته سامسونگ در عوض یک قاب چرخشی دیجیتال برای این ساعت‌ها در نظر گرفته که می‌توانید آن را به اطراف بچرخانید و در بین ویژگی‌های ساعت حرکت کنید.

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند اسپرت هستید و می‌خواهید یکی از ساعت های هوشمند سامسونگ باشد، واچ اکتیو ۲ را دوست خواهید داشت، چون برای ورزش‌کردن بسیار راحت است. این ساعت نمایشگر ضربان قلب دارد، می‌تواند به طور خودکار تمرینات را ردیابی کند، GPS و فضای ذخیره‌سازی هم وجود دارد تا بتوانید آهنگ‌های موردعلاقه‌تان را روی ساعت خود آپلود کنید. البته اگر نمی‌خواهید این کار را به‌صورت دستی انجام دهید می‌توانید به‌جای آن از برنامه اسپاتیفای در تایزن استفاده کنید.

این ساعت، صفحه‌نمایش ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ دارد که شاید فکر کنید کوچک است اما به‌قدری بزرگ است که بتوانید راحت با آن تعامل داشته و کار کنید. همچنین با اینکه قیمت آن کمی افزایش داشته اما هنوز ارزان‌تر از بسیاری ساعت‌های هوشمند بازار است و اگر به دنبال ساعت جمع و جوری می‌گردید که هم برای کارهای روزمره مناسب باشد و هم ورزش، گزینه بسیار مناسبی است.

ساعت هوشمند Galaxy Watch سامسونگ

نکات مثبت:

  • عمر باتری قابل‌توجه
  • قاب چرخشی مفید

نکات منفی:

  • شارژر اذیت‌کننده
  • بیکسبی خیلی عالی نیست

    ساعت هوشمند Galaxy watch سامسونگ

    ساعت هوشمند Galaxy watch سامسونگ

برای مدت طولانی، گلکسی واچ اصلی، بهترین ساعت هوشمند سامسونگ بود و همچنان یک ساعت بسیار خوب است. این ساعت هم در دو مدل عرضه می‌شود؛ اگر به دنبال ساعت بزرگ هستید، نسخه ۴۶ میلی‌متری آن برایتان مناسب است که با صفحه‌نمایش ۱.۳ اینچی عرضه می‌شود. نوع کوچک‌تر و کمی ضخیم‌تر ۴۲ میلی‌متری هم موجود است.

هر دو ساعت دارای یک قاب چرخشی هستند که می‌توانید با حرکت‌دادن آن در منوها و ویژگی‌های خاص ساعت حرکت کنید. طراحی آنها هم ضدآب است؛ بنابراین می‌توانید تمرینات شنای خود را هم با آن ردیابی کنید. ویژگی‌های تناسب‌اندام آن هم چشمگیر هستند و به‌طورکلی ساعت هوشمند برتر و خوبی است. نسخه بزرگ‌تر آن، با یک‌بار شارژ، حدود چهار روز عمر باتری دارد.

 

ساعت گلکسی واچ اکتیو

نکات مثبت:

  • قیمت رقابتی
  • امکانات زیاد

نکات منفی:

  • فاقد قاب چرخشی
  • فضای ذخیره‌سازی محدود

    watch active

    watch active

این دستگاه بی‌شباهت به نسخه ۲ آن که در همین مقاله خواندیم نیست. این نسخه، فاقد اینترنت همراه و قاب چرخشی دیجیتال است اما قیمت کمتری دارد.

این ساعت همچنان عمر باتری فوق‌العاده و همان مجموعه از ویژگی‌های تناسب‌اندام را ارائه می‌دهد که در واچ اکتیو ۲ هم وجود داشتند، بنابراین به این دلیل که قیمت کمتری هم دارد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

ساعت Gear Sport

نکات مثبت:

  • طراحی شیک
  • نرم‌افزار مؤثر

نکات منفی:

  • ردیابی ورزشی محدود

    ساعت هوشمند gear watch سامسونگ

    ساعت هوشمند gear watch سامسونگ

روی کاغذ، Samsung Gear Sport خیلی با ساعت گلکسی متفاوت به نظر نمی‌رسد؛ اما اگر بخواهید آن‌ها را از جنبه‌های مختلف بررسی کنید، متوجه تفاوت‌ها خواهید شد.

هرآنچه در ساعت های هوشمند سامسونگ نسل جدید دریافت خواهید کرد، در کنار نرم‌افزار تایزن در این ساعت قرار دارند؛ بنابراین به همه برنامه‌هایی که در محصولاتی مانند Galaxy Watch دریافت خواهید کرد، دسترسی دارید.

صفحه‌نمایش روی ساعت بزرگ بوده و استفاده از آن راحت است. این ساعت می‌تواند موقعیت شما را حین دویدن ردیابی کند، همچنین می‌توانید آهنگ‌های موردعلاقه خود را روی آن آپلود کنید تا از طریق هدفون‌های بلوتوثی به آنها گوش دهید. به‌طورکلی، چیزهای زیادی برای دوست داشتن این ساعت وجود دارند.

اگر یک نقطه‌ضعف بزرگ درباره این ساعت وجود داشته باشد این است که طراحی بصری آن به‌طورکلی خوب اجرا نشده. به‌هرحال با تمام اینها اگر به دنبال یک ساعت هوشمند سامسونگ هستید اما نمی‌خواهید پول زیادی خرج کنید، Gear Sport انتخاب مناسبی است.

سخن نهایی

در این مطلب به بررسی بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ پرداختیم. در این لیست می‌توانید گزینه‌های مختلفی از گران و ارزان، مناسب برای ورزش یا استفاده روزمره و… پیدا کنید. تلاش کردیم مشخصات کلی و آنچه که برای خرید نیاز به دانستن آن دارید را برایتان بازگو کنیم. امیدواریم با این راهنما بتوانید بهترین ساعت هوشمند برند سامسونگ را برای خودتان پیدا کنید که پاسخگوی تمام نیازهایتان باشد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار