ویوو و معرفی گوشی هوشمند میان رده Z1i

f6898104cb54529d3fafd1b72d2cd587
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ویوو و معرفی گوشی هوشمند میان رده Z1i

شرکت میزو در حال حاضر یکی از برندهای مطرح چینی بوده که تاکنون توانسته عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. محصولات این شرکت بسیار پیشرفته بوده و از طراحی قابل توجهی برخوردار هستند.

حال به تازگی این کمپانی تصمیم گرفت از گوشی هوشمند میان رده Z1i رونمایی کند. اسمارتفونی که نمایشگر ناچ داشته و طراحی آن شباهت نزدیکی به آیفون ایکس اپل دارد. طراحی که این روزها در اسمارتفون های متعددی می توان شاهد بود.

این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه Z1 مدل ارزان قیمت تری محسوب می شود. Z1i از ۷ جولای در چین عرضه می شود و قیمت آن ۲۸۵ دلار است. از مشخصات این محصول ویوو باید به صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی Full HD+ IPS با رزولوشن ۲۲۸۰*۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۹:۹، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت ، دوربین اصلی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۹ و برخی دیگر اشاره داشت.

این چیپ پردازشی را می توان در گوشی های هوشمند Zenfone Max Pro M1 ایسوس و شیائومی Redmi Note 5 Pro شاهد بود. در باقی مشخصات باید به پشتیبانی شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac ، بلوتوث ۵.۰، جی پی اس ، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری FunTouch OS 4.0 اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی شرکت میزو مراجعه کرد. پیش بینی می شود بزودی مدل های بیشتری از سوی میزو معرفی شود و مشخص نیست برنامه این شرکت چینی چیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار