سامسونگ دومین تولیدکننده بزرگ تلفن هوشمند در بریتانیا

e4de578e467e223d647fb304a7105d1d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان بوده که محصولات آن طرفداران بسیاری داشته و توانسته در میان دیگر رقبا محبوبیت بسیار فوق العاده ای کسب کنند. در این میان گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت و گلکسی اس به عنوان پرچمداران کمپانی بوده و محبوبیت آنها بیش از سایر مدل ها محسوب شده و قادرند عملکرد بالایی از خود نشان دهند. البته این شرکت مدل های میان رده و رده پایه چون گلکسی J، گلکسی A و چندی دیگر داشته و تنها دو سری موردبحث نیستند که به عنوان گوشی های هوشمند سامسونگ محسوب می شوند.

به هر حال تمامی این گوشی های هوشمند موجب شدند تا فروش سامسونگ دوچندان شود و به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند به شمار برود. گزارش جدیدی منتشر شده که می گوید میزان فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در بریتانیا پس از اپل فوق العاده بوده و همین امر موجب می شود تا سامسونگ به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در انگلستان به شمار می رود.

جزئیات بیشتری از میزان فروش دقیق اسمارتفون های انگلستان در دست نیست و انتظار می رود با فروش بیشتر محصولات این کمپانی رو به رو باشیم. هر سال مدل های جدیدی از اسمارتفون های سامسونگ به فروش می رسد و مدل های مورد اشاره نیز بخشی از این محصولات شرکت کره ای محسوب می شود. به هر حال باید منتظر ماند تا نتیجه عملکرد کلی این شرکت تا پایان سال چگونه خواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار