اندازه‌ نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ مشخص شد

25fa77e77be4353ab3141ff20e6de552
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چیزی تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار گلکسی S نمانده است. طبق سنت دیرینه اخبار دیجیتال حالا بهترین زمان برای اختصاص دادن به اخبار و شایعات درباره یک پرچمدار است. از این رو گزارش جدیدی از آخرین مدل سری اس یعنی S22 منتشر شده که به آن می پردازیم.

ارتقا در بخش های مختلف یک پرچمدار اتفاقی است که در هر رونمایی از کمپانی سامسونگ شاهد آن بودیم، بنابراین می توان انتظار داشت که نسل جدید این پرچمدار با  بهبود عملکرد دوربین، نمایشگر و احتمالا شارژدهی بالاتر عرضه شود. با توجه شایعات منتشر شده سری اس ۲۲ با نسل بعدی چیپ اگزینوس مجهز به پردازشگر گرافیکی AMD از راه می‌رسند. به طوری که. AMD تایید کرده که نسل بعدی تراشه اگزینوس سامسونگ از GPU  با معماری RDNA 2 برخوردار است که بهبود چشمگیر عملکرد در پی خواهد داشت.

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام«Mauri QHD» اعلام کرده است، پرچمدارهای آینده کره‌ای‌ها با ابعاد نمایشگری معادل ۶.۰۶ تا ۶.۸۱ اینچ عرضه خواهد شد:

گلکسی S22 سامسونگ: ۶.۰۶ تا ۶.۱ اینچ

گلکسی S22 پلاس: ۶.۵۵ تا ۶.۶۶ اینچ

گلکسی S22 اولترا: ۶.۸۰ تا ۶.۸۱ اینچ

اندازه‌ نمایشگر سری گلکسی S22

اگر مخاطب اخبار این کمپانی باشید به خوبی می دانید که  به لحاظ اندازه نمایشگر این سری از پرچمداران سری S به نسبت اعضای قدیمی تر کمی کوچکتر طراحی شده اند. گلکسی S21 و S21 پلاس به ترتیب از نمایشگرهای ۶.۲ و ۶.۷ اینچی برخوردار بودند. این در حالی است که، گلکسی S22 اولترا  نمایشگری مشابه با گلکسی S21 اولترا خواهد داشت.

گفتنی است که گلکسی S22 اولترا به عنوان تنها گوشی در پرچمدارهای جدید سامسونگ شناخته می شود که از پنل LTPO بهره مند است، شگفت انگیز این است که  این فناوری فناوری را در سری آیفون ۱۳ انتظار داریم بنابراین می توان گفت که سامسونگ در حال ساخت یک رقیب قدرتمند برای سری آیفون ۱۳ است.

سری گلکسی S22

تا کنون خبر های مفصلی از این پرچمدار منتشرنشده است از این رو هنوز اطلاعات دقیق درباره رزولوشن و کیفیتن نمایشگر این خانواده در دست نیست. اما این ادعا که احتمالا در این قابلیت مشابه نسل فعلی باشد می تواند صادق باشد. بنابراین انتظار می رود رزولوشن صفحه نمایش گلکسی S22 اولترا برابر +WQHD باشد و مدل پلاس و پایه نمایشگری فول اچ دی پلاس داشته باشند..

اطلاعات دیگری درباره جزئیات گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر نشده است، اما یقینا در روز ها و ماه های آینده اخبار بیشتری درباره این مهمان تازه تنفس منتشر خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار