آمازون هند تصویر تیزری از گلکسی بعدی مشخص کرد

2b21a1ff06c02ea6f49bc2ca99bf9fa8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آمازون هند تصویر تیزری از گلکسی بعدی مشخص کرد

شرکت سامسونگ برای سال ۲۰۱۸ برنامه های بزرگی در سر داشته و می خواهد به معرفی محصولی بپردازد که می توان به مدل های مختلف سری گلکسی اشاره داشت. در اوایل سال ۲۰۱۸ این شرکت سری گلکسی اس  را معرفی می کند که بعید است شاهد رونمایی آنها در ces 2018 باشیم و در مقابل می توان به معرفی این مدل در mwc 2018 پرداخت.

این شرکت همیشه برای اوایل سال گوشی های هوشمندی معرفی می کند که پرچمداران نیز شامل آن می شود. سامسونگ قصد داشته این پرچمدار را MWC 2018 رونمایی سازد که نباید آن را دست کمی از دیگر رقبا دانست.

مشخص نیست گوشی هوشمند این شرکت کره ای چگونه خواهد بود و جزئیات بیشتری در کار نیست. به تازگی آمازون هند تصمیم گرفته تصویری تیزری از گوشی هوشمند مرموز سری گلکسی بپردازد که مشخص نیست با چگونه اسمارتفونی رو به رو هستیم.

blankشرکت کره ای احتمالا می خواهد مدلی غیر از گلکسی اس را برای این منطقه معرفی کند. احتمالا با اسمارتفون Galaxy On7 یا Galaxy On8 رو به رو خواهیم بود اگرچه دقیقا مشخص نشده، مدل گوشی هوشمند موردنظر چیست.

احتمالا گوشی هوشمند موردبحث از آمازون پی پشتیبانی می کند و افراد می توانند به استفاده از سرویس پرداخت آن بپردازند. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه برنامه ای داشته و می خواهد چگونه اسمارتفونی را معرفی کند.

سال گذشته نیز سامسونگ Galaxy On7 و Galaxy On8 را معرفی کرد و حال قصد داشته برای سال جاری نسخه جدید را معرفی کند. در تصویر تیزری به جمله Shoot. Shop. On اشاره شده که کلمه ON می توان به معنای همان گلکسی آن شرکت سامسونگ باشد. به هر حال جزئیات کافی در دست نیست تا به موضوع اشاره کرد از این رو تنها باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت سامسونگ چه برنامه در سر دارد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار