تصویر گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ منتشر شد

a9d455513a41613f3363e7a11aa2361d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود اینکه فاصله کمی تا رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ مانده است اما تصاویر واقعی گلکسی واچ ۴ کلاسیک در بسیاری از وب سایت ها منتشر گردیده است. قبل از انتشار تصاویر محصول، احتمالا شایعات بسیاری درباره گلکسی واچ ۴ به گوش شما رسیده بود. هنگامی که عکس های واقعی این محصول جدید منتشر شد، با شایعاتی که در مورد آن بیان شده بود، مطابقت داشت.

رویدادی تحت عنوان گلکسی آنپکد قرار است در تاریخ ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ برابر با ۱۱ آگوست برگزار گردد. گویا در این رویداد سامسونگ قصد دارد گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک خود را به کاربران معرفی کند. در گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، تصاویر رندر مختلفی از این ساعت نشر پیدا کرده است. اما امروز با وجود زمان کمی که تا برگزاری رویداد آنپکد مانده است شاهد تصاویر واقعی از مدل کلاسیک این واچ هوشمند هستید. این عکس ها بخشی از رابط کاربری جدید این ساعت را به ما نشان می دهند.

با توجه به اطلاعاتی که در جی اس ام آرنا موجود است، گویی واچ ۴ کلاسیک دارای یک قاب چرخشی است. همچنین در کنار این ساعت یعنی سمت راست یک دکمه تعبیه گردیده است. براساس شایعات موجود این ساعت باید در سه رنگ به بازار عرضه شود اما در این گزارش فقط دو رنگ رویت می شود.

تصویر واقعی گلکسی واچ 4 کلاسیکشرکت سامسونگ درباره جزئیات ساعت هوشمند جدیدش اطلاعاتی منتشر نکرده است. اما به استناد برخی اخبار، این ساعت هوشمند از تراشه اگزینوس W920 بهره می برد. همچنین این ساعت در سه اندازه مختلف ۴۲، ۴۴، ۴۶ میلی متر در دسترس کاربران قرار می گیرد. برخی دیگر از ویژگی های احتمالی که به استناد از شایعات به دست آمده است، گویی واچ ۴ کلاسیک دارای محافظ DX یا +DX است که این محافظ باعث می شود ساعت هوشمند در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر دچار مشکل نشود. همچنین این محافظ، ساعت را در برابر خط و خش و ضربه نیز محافظت می کند. با استفاده از این گوشی می توانید ضربان قلب خود را کنترل کنید. همچنین این ساعت دارای قابلیت ردیابی خواب، جی پی اس، حسگر spO2 جهت بررسی سطح اکسیژن خون و گام شمار نیز است.

تصویر رنگ بندی گلکسی واچ 4 کلاسیکبنابر برخی اخبار که ممکن است شایعه ای بیش نباشد اما گویی سامسونگ امسال مانیتور ترکیب بدن را بر روی ساعت های هوشمند خود قرار می دهد. این امکان به شما کمک می کند تا همه موارد بدن خود را آنالیز کنید و به بهبود سلامت بدن شما بسیار کمک خواهد کرد. این ساعت های هوشمند جدید سامسونگ از One UI Watch  و نسخه جدید wear OS پشتیبانی می کند.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار