گلکسی تب A8 2019 به طور رسمی معرفی شد

5c2cf4cec22fa6ad69e3d261b5ee71bb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

چند روز پیش بود که برخی از مشخصات گلکسی تب A8 2019 را در دنیای مجازی شاهد بودیم که در کنار رندرهایی از آن قرار گرفته بودند. این در حالی است که امروز سامسونگ این تبلت پایین رده را به همراه یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۲۹ معرفی کرد. این تبلت با تبلت های پیشین سری A تفاوتی از نظر ظاهری ندارد، با اینجال دارای مشخصات کاملا متفاوتی است. در ادامه با دیجی دو همراه باشید.

شرکت سامسونگ هر سال تبلت های قدیمی خود را به روز رسانی می‌کند و نام آن ها را به همراه سال به روز رسانی معرفی می‌کند. گلکسی تب A8 یکی از این تبلت ها در دسته‌ی تبلت های میان رده می‌باشد که دارای یک بدنه‌ی آلومینیومی می‌باشد و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه می‌شود.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

قلب تپنده‌ی این دستگاه را یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۲۹ به خود اختصاص می‌دهد که در رده‌ی تراشه های میان رده قرار می‌گیرد و از ۴ هسته‌ی کرتکس A53 میزبانی می‌کند. سامسونگ برای این تبلت یک حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی را در نظر گرفته است که در کنار رم ۲ گیگی به شما خدمات رسانی می‌کند، بخاطر داشته باشید که به وسیله‌ی یک کارت میکرو SD شما می‌توانید حافظه‌ی داخلی این دستگاه را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 با حداکثر سرعت کلاک ۲.۰ گیگاهرتز به شما گرافیکی را در حد یک دستگاه میان رده رو به پایین می‌دهد. این تبلت از یک نمایشگر ۸.۰ اینچی از نوع TFT بهره می‌برد که دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و که در کنار آن اسپیکرهای استریو تعبیه شده اند و می‌توانند به شما تجربه‌ی تماشای یک فیلم عالی را منتقل کنند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار