آنر ۹ هوآوی در ۲۰ یا ۲۱ ژوئن معرفی می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

برند آنر یکی از زیرمجموعه های شرکت هوآوی محسوب می شود و یک ادعای جدید می گوید بایستی در ۲۰ یا ۲۱ ژوئن سال جاری شاهد معرفی آنر ۹ کمپانی چینی باشیم.

گفته می شود قیمت آنر ۹ بیش از ۳۶۲ دلار بوده و از مشخصات رده بالایی بهره می برد. تاکنون تصاویر متعددی از آنر۹ منتشر شده و این محصول از جک ۳.۵ میلیمتری بهره می برد.

حذف جک ۳.۵ میلیمتری اولین بار توسط کمپانی اپل صورت گرفت و حال نوبت به هوآوی است تا در آنر ۹ آن را به کار گیرد. این محصول شباهت بسیاری به آنر ۸ داشته اما در مشخصات نسبتا با آنر ۹ متفاوت است.

این احتمال وجود داشته آنر ۸اس نسخه جدید آنر باشد و مشخص نیست محصول جدید آنر 9 است یا خیر. در طراحی آنر 9 نسبتا پریمیومی بوده و طراحی باکیفیتی دارد.

بنابراین در مشخصات میان رده بوده و یک پرچمدار به شمار نمی رود. شایعات می گوید نسخه ۳۶۲ دلاری از مشخصاتی چون صفحه نمایش ۵.۲ اینچی باکیفیت FHD، پردازنده کایرین ۹۶۰ هوآوی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی وو برخی دیگر اشاره داشت.

در دیگر جزئیات از دوربین اصلی دوگانه ۲۲ و ۱۲ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا بهره می‌برد. جزئیات بیشتری از این محصول دردست نیست تا به آن اشاره کرد و باید آن را یک مدل رده بالا و قابل توجه دانست.

شرکت هوآوی سعی کرده مشخصات بزرگی برای آن در نظر گیرد تا دست کمی از رقبا نداشته باشد. همانطور که می دانید پیشتر در MWC 2017 هوآوی P10 و P10 Plus را معرفی کرده و برای کسب اطلاعات کافی باید منتظر ماند.

شایان ذکر بوده در پاییز امسال نیز شرکت هوآوی گوشی هوشمند پرچمدار میت ۱۰ را معرفی می کند که احتمالا دارای مشخصه های بسیار بالاتری در مقایسه با پی ۱۰ و نسخه پلاس آن محسوب می شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار