گوگل عرضه‌ی Pixel 3a را تصدیق می‌کند

d8b0eeaf86e13592e0106d79ad6b95e1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همین چندماه پیش بود که شرکت گوگل سومین سری گوشی های جدید خود را عرضه کرد. این در حالی است که ما در سال جدید اطلاعاتی از میان رده‌ی جدید گوگل از سری پیسکل ۳ را می‌شنیدیم. حالا گوگل عرضه‌ی این دستگاه را با نام  Pixel 3a تایید کرده است و در حال آماده کردن آن برای عرضه می‌باشد.

گوگل پس از تایید عرضه‌ی Pixel 3a به عنوان میان رده‌ی جدید خود صفحه‌ی مربوط به آن را بست تا اطلاعات آن درز نکند،‌ با این حال برخی از اطلاعات این دستگاه منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات Pixel 3a در دو نسخه‌ی عرضه می‌شود که دارای یک نمایشگر ۵.۶ اینچی و ۶ اینچی از نوع امولد است. به نظر می‌رسد هر دو دستگاه از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ بهره می‌برند و دوربین تک ۱۲ مگاپیکسلی بر روی آن ها تعبیه شده است.

گوگل تصمیم گرفته است جک ۳.۵ میلی متری هدفون را برای یکی از آنها حفظ کرده و برای دیگری حذف کند. اطلاعات حاکی از آن هستند که شاهد این دو دستگاه با نام های Bonito و Sargo خواهیم بود.

این گوشی ها دارای ویژگی Play Console هستند که در اواسط سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این دو دستگاه را در کنفرانس I/O گوگل که در ۷ ماه می برگزار می‌شود شاهد باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار