کنفرانس توسعه دهندگان هواوی ۱۰ آگوست برگزار می‌شود

7eaf0607d4d55719eefefaeddd553946
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هواوی بعد از اینکه از سوی دولت آمریکا و شرکت گوگل تحریم شد به فکر این افتاد تا به دنبال سیستمی برود که خودش آن را توسعه داده باشد و زیر سایه‌ی کسی نباشد. شرکت های چینی و مهمترین آن ها هواوی حالا متوجه شده‌اند که گوگل بزرگترین ضعف آنها بود و باید راه حلی برای آن اعمال کنند. با دیجی دو همراه باشید تا با هم به کنفرانس توسعه دهندگان هواوی که قرار است در ۹ آگوست رخ دهد بپردازیم.

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی یا همان HDC قرار است در ۹ آگوست ۲۰۱۹ برگزار شود و گوشی هواوی در این رویداد قرار است راه حلی برای نقطه ضعف شرکت خود بیابد. این رویداد شامل سه قسمت سخنرانی اصلی، یک تبادل نظر فنی و آزمایشگاه کد نویسی است.

blank

یکی از جذاب ترین چیزهایی که در کنفرانس HDC شاهد آن خواهیم بود اولین نگاه به سیستم عامل HongMeng هواوی است که تا به حال خبرهای زیادی راجب آن شنیده‌ایم اما تا به حال آن را ملاقات نکرده‌ایم. علاوه بر این در وب سایت رسمی هواوی اشاره‌ای به اخبار زیادی حول اینترنت ۵G و دنیای اینترنت شده است که انتظار داریم طی سخنرانی فنی چیزهای زیادی راجب آن ها را درک کنیم. این کنفرانس به طور خاص به توسعه دهندگان تعلق دارد و قطعا یکی از مهم ترین رویداد های هواوی در سال جاری است.

در قسمت اول این کنفرانس احتمالا حول اتفاقات رخ داده شده صحبت شود، در حالی که در تبادل نظر فنی انتظار داریم درمورد خانه های هوشمند، هواوی پی، رابط کاربری EMUI، واقعیت مجازی و حتی برنامه گالری صحبت هایی به میان بیاید. هر چه نباشد این قسمت باید راجب تکنولوژی ها و مباحث فنی شرکت هواوی باشد. در حقیقت مهم ترین قسمت این کنفرانس قسمت کدنویسی آن است که طی آن آزمایشاتی برای جذب نیروی کد نویس با هدف پیش برد سیستم عامل HongMeng انجام خواهد گرفت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار