بلک شارک ۲ شیائومی یک مدل خاص است

4180b5b9b30543eb85d85304f528edf5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

بلک شارک ۲ شیائومی یک مدل خاص است

شیائومی را می توان یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده تلفن هوشمند چینی دانست که تا به حال توانسته بهترین ها را با قیمتی فوق العاده عرضه دارد.

این کمپانی پیش از این گوشی گیمینگ بلک شارک را به دینا عرضه کرده است و برای آن جایگزینی با نام بلک شارک هلیو نیز معرفی کرد. اما این پایان ماجرا نیست و این شرکت به تازگی یکی دیگر از گوشی های گیمینگ خود را به دنیا عرضه کرده است که با نام بلک شارک ۲ شناخته می‌شود.

شرکت شیائومی در این دستگاه از جدیدترین نسل کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ بهره گرفته است و این دستگاه را به فناوری Liquid Cooling 3.0 مجهز کرده است که لذت کار با آن را دوچندان کرده است. به جرات می‌توان گفت این دستگاه یکی از بهترین گوشی های گیمینگ موجود است که شیائومی در آن از یک رم ۱۲ گیگابایتی و آخرین نسخه‌ی اندروید استفاده کرده است.

به تازگی این دستگاه در بنچمارک مورد تست و بررسی قرار گرفته است که توانسته در مدل تک پردازنده‌ای امتیاز ۳۵۱۶ را برای خود ثبت کند. این در حالی است که در مدل چند پردازنده‌ای موفق به کسب امتیاز ۱۱۴۱۳  شده است. به سادگی می‌توان دید که این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود در بنچمارک امتیاز بهتری را کسب کرده است، پیش از این برای مدل ۸ گیگابایت رم خود توانسته بود به ترتیب ۳،۴۹۴ و ۱۱،۱۴۹ برای تک پردازنده و چند پردازنده را به دست آورد.

شما می‌توانید این دستگاه را در دو مدل و با رم های ۸ و ۱۲ گیگابایت خریداری کنید که به ترتیب دارای حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت هستند.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا چینی ها بزودی برای معرفی این محصول گیمینگ دست به کار شوند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار