قاب سونی اکسپریا ۲ طراحی آن را تایید می‌کند

6b5950f81c2bf42d0d90af1d78abea0e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اکسپریا ۲ پرچم دار قدرتمند و منحصر به فرد سونی است که قرار است به عنوان جایگزینی برای سونی اکسپریا ۱ در دسترس قرار بگیرد. حدود یک الی دو ماه پیش بود که اولین تصاویر سه بعدی از این دستگاه را دریافت کردیم و به دنبال آن شاهد برخی رندرها از سوی منابع مختلف بودیم. اما هیچ کدام از آن ها تایید نشده بودند و همه‌ی آن ها تنها در حد یک شایعه بودند.

امروز سونی یک قاب جدید و شفاف را برای سونی اکسپریا ۲ عرضه کرده است که طراحی این دستگاه را به طور کامل تایید و تصدیق می‌کند. این دستگاه شباهت زیادی به اکسپریا ۱ دارد فقط با این تفاوت که دوربین سه گانه‌ی پشتی این دستگاه از قسمت مرکزی به سمت چپ و بالا منتقل شده است.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید این قاب به خوبی طراحی این دستگاه را تایید می‌کند، در قسمت راست قاب شاهد دکمه‌های ولوم صدا، حسگر اثر انگشت، دکمه‌ی پارو و دکمه‌ی شاتر دوربین هستیم. در قسمت پایین هم محل اسپیکر تک کاناله و شارژر به خوبی مشخص شده‌اند. قسمت بالای نمایشگر هم از این قاعده مستثنی نیست و ما شاهد ورودی جک ۳.۵ میلی متری هدفون در آنجا هستیم.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

انتظار می‌رود که اکسپریا ۲ مانند نسل پیشین خود از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با کیفیت ۴K بهره ببرد که همانند اکسپریا ۱ از نوع اولد نیز باشد. علاوه بر این ما انتظار داریم همچنان شاهد نسبت تصویر ۲۱:۹ در این دستگاه، همچون سری پشین باشیم. این دستگاه احتمالا باید دارای نام رمز “J8210 ‘Horus’ باشد، که ممکن است در IFA همراه با ‘J8010 Sphinx’ راه اندازی شود. علاوه بر این ها سونی قرار است اکسپریا ۱S و ۱V را نیز عرضه کند که انتظار می‌رود هر دوی آنها به نمایشگرهای LCD مجهز باشند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار