گوشی موبایل جدید هواوی هانر۹ معرفی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

هوآوی به‌طور رسمی از هآنر ۹ رونمایی کرد. این گوشی ویژگی‌های جالبی دارد که در ادامه با با این ویژگی ها بیشتر آشنا می‌شویم.

blank

هوآوی هانر‌۹ یک صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p دارد. استاندارد محدوده رنگ این گوشی با دو گوشی iPhone7 و Galaxy S8 برابری می‌کند. این تلفن همراه هوشمند به اندروید نسخه ۷ مجهز شده است.

blank

هانر ۹ یک صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰pدارد.

در این گوشی از تراشه Kirin 960 استفاده شده که مشابه دو گوشی Mate 9 و P10 میباشد. هوآوی آنر ۹ به ۶ گیگابایت رم مجهز شده و قرار است در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابتی به بازار جهانی عرضه ‌شود. فضای یکی از سیم‌کارت‌های این گوشی به عنوان کارت حافظه‌جانبی نیز می‌تواند مورد استفاده کاربران قرار بگیرد.

blank

هانر ۹ به دوربین دوتایی مجهز شده که سنسور آن‌ ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسل است. دوربین این گوشی قابلیت زوم اپیتکال به میزان دو برابر را دارد. هوآوی حالت‌های پرتره (Portrait) و بوکه (Bokeh) را نیز در اختیار علاقه‌مندان به تصویربرداری حرفه ای قرار داده است. این گوشی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

برای هانر ۹، قابلیت Huawei Pay به عنوان سرویس پرداخت برای گوشی‌های هوآوی لحاظ شده است. این قابلیت به کمک NFC انجام می‌گیرد. بدنه فلزی هانر ۹ قاب پشتی شیشه‌ای دارد و در رنگ‌های خاکستری، آبی و طلایی عرضه می‌شود. باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی این تلفن‌ همراه هوشمند را همراهی می‌کند.

blank

هانر۹ قرار است از تاریخ ۲۶ خرداد توسط تعدادی از فروشندگان چینی به فروش برسد. مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی، ۴۰۰ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن، ۴۴۰ دلار قیمت دارد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار