اپل سال ۲۰۲۰ گوشی هوشمند منعطف معرفی می کند

e2af841738fbf8c56047c353d8732d50
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در اواخر سال ۲۰۱۸ شایعات و خبرهای متعددی پیرامون اسمارتفون های تاشو یا همان انعطاف پذیر منتشر شد. اخباری که به گوشی هوشمندی با صفحه نمایش انعطاف پذیر اشاره داشتند.

علاوه بر سامسونگ و هوآوی که سخت بدنبال چنین تلفن هوشمندی هستند، اپل نیز به نظر می رسد روی تلفن هوشمند تاشو مشغول کار است. این طور که پیداست سال ۲۰۱۹ شرکت های بسیاری از محصول منعطف خود رونمایی می کنند و تنها سامسونگ یا هوآوی نیستند.

به تازگی اپل پتنتی را به ثبت رساند که تلفن هوشمند با صفحه نمایش اولد و انعطاف پذیری نشان می دهد. این پتنت در سال ۲۰۱۸ به ثبت رسید و مشخص است کوپرتینویی ها بزودی گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی می کنند. باتوجه به پتنت ثبت شده، اسمارتفون موردبحث به صورت داخلی و خارجی قابلیت انعطاف دارد. این همان ساختاریست که در هر گوشی هوشمند منعطفی می توان مشاهده کرد و تنها محصول اپل نیست.

دقیقا مشخص نشده چه زمانی می توانیم گوشی هوشمند منحصربفرد آیفون اپل را مشاهده کنیم. اما پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ معرفی صورت گیرد. احتمالا نام این آیفون فلکس خواهد بود و اپل نیز عنوانی متناسب با ساختار آن انتخاب خواهد کرد. در سال ۲۰۱۷ این شرکت برای نخستین بار گوشی هوشمندی با طراحی ناچ معرفی کرده و تحسین همگان را برانگیخت.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند رویکرد اپل نسبت به گوشی هوشمند منعطف چیست، اگرچه گفته می شود این اسمارتفون طراحی کاملا متفاوت نسبت به دیگر گوشی های هوشمند اندرویدی دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار