گوشی Galaxy A10 رسما معرفی شد

de1a8f48728ef5d9a03863820e84acd0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ گلکسی A30 و Galaxy A50 را در  گنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹ معرفی کرد، این درحالی است که این شرکت امروز یکی از اقتصادی ترین گوشی های سری A معرفی می‌کند(Galaxy A10 این دستگاه دارای مشخصات پایه مانند چیپ ست Exynos 7884 و یک رم ۲ گیگابایتی است و دارای یک دوربین تک بر روی قسمت پشتی خود می‌باشد).

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

صفحه نمایش Galaxy A10 را یک صفحه نمایش Infinity-V با اندازه‌ی ۶.۲ اینچ و از نوع پانل HD+ تشکیل می‌دهد. چیپست Exynos 7884 یکی از چیپ ست های نادری است که کمتر بر روی گوشی های سامسونگ استفاده شده است( پیش از این ما این چیپ ست را تنها یک بار در گوشی هوشمندی با نام Galaxy J3 V دیده ایم). این چیپ ست  دارای دو هسته Cortex-A73 با عملکرد ۱.۳۵ GHz و شش هسته‌ی Cortex-A53 دیگر با همان فرکانس می‌باشد.

همانطور که پیش از این هم گفتیم بر روی Galaxy A10 یک رم ۲ گیگابایتی تعبیه شده است که در کنار حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگی قرار گرفته است. اما شما می‌توانید از طریق یک اسلات microSD آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید. بر روی قسمت پشتی این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9 به کار رفته است. در حالی که بر روی قسمت جلویی آن یک دوربین سلفی با اندازه ۵ مگاپیکسل تعبیه شده است.

در  Galaxy A10 یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه آخرین ورژن اندروید (اندروید پای) و با رابط کاربری One UI به کار رفته است.

Galaxy A10 سامسونگ در اواسط ماه مارس در سه رنگ  آبی، سیاه و قرمز در دسترس خواهد بود، اما برچسب قیمت هنوز اعلام نشده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار