به زودی آنر ۲۰ را در ۱۰ کشور جهان شاهد خواهیم بود

5eed679686153338badfe32c33356524
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آنر ۲۰ یکی از گوشی قدرتمند ساب برند هواوی است که پیشتر در ماه می معرفی شد و از اول ماه ژوئن به طور رسمی در چین عرضه شد. چینی ها به خوبی از این دستگاه استقبال کردند و آنر توانست تنها در عرض ۲ هفته بیش از یک میلیون فروش دست پیدا کند. این موضوع چیز تازه‌ای نیست چرا که برادر بزرگتر آنر ۲۰ یعنی آنر ۲۰ پرو نیز با فروش بالایی مواجه شد و توانست در کشور خودش به موفقیت دست پیدا کند.

پس از این ماجرا آنر اعلام کرده است که به زودی این دستگاه را در بیش از ده کشور جهان گسترش خواهد داد، برخی از این کشورها از جمله‌ آلمان، روسیه، فرانسه، انگلستان و مالزی این دستگاه را در ۲۱ ژوئن شاهد خواهند بود. این در حالی است که دیگر کشورهای موجود در این لیست از جمله هلند، پولند و… نیز آنر ۲۰ را تا تاریخ ۲۸ ژوئن شاهد خواهند بود. بنابراین ما شاهد فروش آنر ۲۰ در اویل جولای در کشورهای دیگر خواهیم بود.

آنر قیمت آنر ۲۰ را در اروپا چیزی در حدود ۴۹۹ یورو اعلام کرده است، و نیز اعلان داشته که قیمت در کشورهای مختلف کمی متفاوت خواهد بود. نکته‌ی جالب این است که آنر برای برخی از کشورها لوازم جانبی خاصی چون هدست بی سیم، آنر بند ۴  و ساعت های آنر مجیک را در کنار این محصول عرضه می‌کند.

همانطور که در بالا اشاره شد آنر ۲۰ توانسته‌ است در کشور خودش موفقیت خوبی را دست و پا کند، با این حال باید منتظر باشیم و ببینیم که در کشورهای دیگر چطور از این دستگاه استقبال می‌شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار