پیش فروش Sony Xperia 1 در انگلستان با قیمت ۸۴۹ پوند آغاز شد

5b0cdb4d61046f6db043664c5dae70dc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هنگامی که شرکت سونی در کنگره‌ی جهانی موبایل گوشی جدید خودش را با نام سونی Xperia 1 معرفی کرد، هیچ حرفی درمورد قیمت این دستگاه و یا اطلاعاتی در مورد فروش آن نداد. این در حالی است که در حال حاضر این دستگاه برای پیش فروش در Clove انگلستان قرار گرفت. اینطور که به نظر می‌رسد این پرچم دار در این کشور قیمتی معادل ۸۹۴ پوند است(برای مدل ۶ گیگ رم ۱۲۸ گیگ حافظه‌ی داخلی).

سونی Xperia 1 یکی از بهترین گوشی های شرکت سونی است که در آن از یک دوربین سه گانه‌ی پشتی به همراه سنسور های ۱۲ مگاپیکسل بهره گرفته شده است.

همچنین شرکت سونی در Xperia 1 از یک نمایشگر اولد با کیفیت ۴k بهره گرفته است که دارای نسبت ۲۱:۹ است و قابلیت  CinemaWide و Dolby Atmos sound را دارا می‌باشد. شرکت سونی در این پرچم دار خود سنگ تمام گذاشته است و در آن از آخرین چیپ ست کوالکام (Snapdragon 855) بهره گرفته است.

باتری به کار رفته در سونی Xperia 1  دارای ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت است که دارای قابلیت USB-PD می‌باشد. علاوه بر این ها در قسمت جلویی و پشتی این دستگاه از یک Gorilla Glass 6 برای مقاومت بیشتر بهره گرفته شده است.

شما می‌توانید این دستگاه را در colve انگلستان و در رنگ های خاکستری، مشکی، ارغوانی، و سفید پیش خرید کنید. انتظار می‌رود تا پایان ما می این دستگاه به صورت خرده فروشی هم عرضه شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار