گلکسی A10 و A20 در رنگ بندی جدید عرضه می‌شوند

24808b9f3abaaf4aa3bf38e5d1002a99
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی های هوشمندی سری ‌‌A سامسونگ را بخاطر دارید؟ شرکت سامسونگ در سال جاری چندین دستگاه، از میان رده تا پرچم دار را در این سری عرضه و معرفی کرد. در این میان گوشی های گلکسی A10 و A20 به عنوان گوشی های میان رده شناخته شده‌اند و در رنگ بندی هایی چون مشکی، آبی، قرمز عرضه شدند. حالا خبرهای مبنی بر اینکه رنگ طلایی را نیز در این ترکیب خواهیم داشت منتشر شده است.

گلکسی A10 دارای یک نمایشگر ۶.۲ اینچی است که در آن شاهد طراحی ناتچ قطره‌ای برای دوربین سلفی هستیم. رزولوشن این نمایشگر ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل است. پنل جلویی A10 از جنس شیشه و پنل پشتی آن از نوع پلاستیک می‌باشد. نمایشگر A20 کمی بزرگتر بوده و سایزی ۶.۴ اینچی دارد و به طور مشابه از طراحی ناتچ قطره‌ای برای دوربین سلفی بهره می‌برد.

قلب تپنده‌ی هر دو دستگاه را یک تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۸۴ به خود اختصاص داده است و هر دو دستگاه بر روی اندروید پای اجرا می‌شوند. سامسونگ برای هر دو دستگاه حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی را در حالت پیش فرض در نظر گرفته است، با این حال A10 و A20 به ترتیب دارای رم های ۳ و ۴ گیگابایتی هستند.

براساس گزارش های موجود رنگ جدید این دو دستگاه تفاوت در قیمت آن ها ایجاد نمی‌کند و همچنان برچسب های قیمت آن ها یکسان خواهد بود. بر همین اساس گلکسی A10 برچسب قیمتی ۱۱۵ دلاری و A20 برچسب قیمتی ۱۶۵ دلاری را با خود به دنبال خواهند داشت(این قیمت ها در هند است). شما می‌توانید هر دو دستگاه در رنگ بندی طلایی از وب سایت های هندی به صورت آنلاین خریداری کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار