مشخصات موتورولا وان اکشن درز کرد

a943071a08a5d64b4242a0a77ee33e77
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی هوشمند موتورولا وان ویژن را بخاطر دارید؟ موتورولا وان ویژن یکی از گوشی های باکیفیت شرکت موتورولا بود. حالا این شرکت دستگاه دیگری را با نام وان اکشن(One Action) معرفی کرده است که انتظار می‌رود از تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۰۹ بهره ببرد.

شرکت موتورولا ماه گذشته بود که از وان ویژن رونمایی کرد، انتظار می‌رود که به زودی دو دستگاه جدید از سری One Action را رونمایی کند که به ترتیب وان اکشن و وان پرو نامیده می‌شوند.

حدود دو هفته‌ی پیش بود که ما شاهد حضور وان اکشن در بنچمارک بودیم. در این بنچمارک برخی از مشخصات این دستگاه درز کرد که از مهمترین آن ها می‌توان به حضور یک تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۰۹ اشاره کرد.

بدنه‌ی پشتی این دستگاه از جنس پلاستیک سخت می‌باشد و بر روی پنل پشتی آن یک دوربین سه گانه تعبیه شده است که در زیر آن فلش LED و حسگر اثر انگشت نیز تعبیه شده‌اند. در پنل جلویی این دستگاه از یک دوربین سلفی با طراحی سوراخ درون نمایشگر بهره گرفته شده است که برای اولین بار در گوشی های سامسونگ شاهد آن بودیم.

اگر به خاطر داشته باشید پنل پشتی وان ویژن دارای یک دوربین دوگانه بود و بدنه‌ی آن از مواد با کیفیت تری ساخته شده بود. انتظار می‌رود که وان اکشن نسخه‌ی لایت وان ویژن باشد که از نظر اقتصادی از قیمت کمتری برخوردار است.

همانطور که گفته شد وان اکشن دارای یک دوربین سه گانه می‌باشد که سنسور اصلی آن ۱۲.۶ مگاپیکسل است و از دو سنسور دیگر اطلاعاتی در دست نیست. پنل جلویی این دستگاه به یک سنسور ۱۲.۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تجهیز شده است.

وان اکشن در سه کانفیک ۳/۴/۶ گیگابایتی برای رم که به ترتیب دارای حافظه‌ی داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت هستند عرضه خواهد شد. نمایشگر این دستگاه دارای اندازه‌ی ۶.۳ اینچ بوده و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری تامین می‌کند و قرار است در رنگ های آبی و طلایی عرضه شود.

منبع 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار