گوشی بودجه ای Honor 7S در انگلستان عرضه میشود

3743fe91a4ce2bfccd5d995e33324886
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- شرکت آنر زیر برند هواوی ماه گذشته گوشی بودجه Honor 7S را در کشور پاکستان عرضه کرد. حالا این شرکت مخیواهد  همین دستگاه را به همراه یک برچسب قیمت بسیار مناسب به انگلستان بفرستد.

Honor 7S تنها ۹۹ یورو قیمت دارد

شما متیوانید تنها با پرداخت ۹۹ یورو (۱۳۰ دلار) گوشی Honor 7S را خریداری کنید.  شما میتوانید این دستگاه را به صورت آنلابن از طریق وب سایت رسمی HiHonor خریداری کنید. اگر به دنبال خرید یک گوشی پایین رده و با قیمت مناسب هستید میتوانید این دستگاه را  انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر شما با این دستگاه در زیر شمخصات فنی این دستگاه را بررسی کنید.

مشخصات فنی

دستگاه Honor 7S  به همراه یگ نمایشگر ۴.۴۵ اینچی عرضه شده است که رزولوشن تصویر آن ۱۴۴۰*۷۲۰ پیکسل میباشد. نسبت ابعاد این نمایشگر همان ابعاد معمولی ۱۸:۹ میباشد که در اکثر گوشی ها آن را مشاهده میکنیم. رزولوشن به کاررفته در این دستگاه بعنوان یک گوشی پایین رده واقعا عالی است. قلب تپنده این دستگاه یک پردازنده چهار هسته ای مدیاتک با نام MT6739میباشد که در کنار یک رم ۲ گیگی و یک حافظه داخلی ۱۶ گیگی قرار گرفته است. که البته شما میتوانید مقدار حافظه را از طریق ورودی میکرو SD افزایش دهید.

از نظر تصویر برداری بر روی پنل پشتی این دستگاه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است که در کنار آن  یک فلاش LED نیز تعبیه شده است تا به شما در گرفتن تصاویر در مکان های تاریک کمک کند. بر روی قسمت جلوی آن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است که برای تماس تصویری و گرفتن تصاویر سلفی مورد استفاده قرار میگیرد.

از دیگر مشخصات فنی این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:::
  • باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی آمپر بر ساعت
  • بلوتوث
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • پورت میگرو USB
  • پشتیبانی از GPS
  • پشتیبانی از دو سیم کارت و جایگاه کارت میکرو SD
  • اجر ا بر روی واسط کاربری EMUI 8.0 که بر مبنای اندروید اوریو نسخه ۸.۱ است

دسترسی و قیمت

همانطور که در اول مقاله گفتیم این دستگاه در حال حاضر در پاکستان در دسترس است و به زودی ذر انگلستان عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن ۹۹ یورو (۱۳۰ دلار ) است. این دستگاه در سه رنگ آبی ، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. که البته در حال حاضر تنها مدل مشکی آن برای خرید در دسترس است و رنگ های دیگر آن به زودی خواهند رسید.

دیجی دو

به شما پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال خرید یک گوشی بودجه ای هستید حتما به این دستکاه فکر کنید چرا که میتواند یک انتخاب مفید برای شما باشد

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین ها تکنولوژی همواره در خدمت شما

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با بهترین کیفیت

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار