پنجمین رنگ سامسونگ گلکسی A8s با اسم Unicorn Pink

a76e71f82294aaa5ee1e8a101745a262
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پس از انتشار نسخه مخصوص بانوان گوشی سامسونگ گلکسی A8s با اسم گلکسی A8s FE که در تاریخ ۱۴ فوریه مصادف با روز ولنتاین یا روز عشق در کشور چین عرضه می‌شود، سامسونگ پنجمین رنگ از این گوشی ویژه خودش را معرفی کرد.

اگر به صورت فنی و یا مهندسی نگاه کنیم گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A8s اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی در صفحه نمایش است. این طراحی زیبا با رنگ دارای گرادینت زیباتر می‌شود، که این مسئله نشان دهنده واکنش هوشمند شرکت سامسونگ در جلب نظر مشتریانش است.

سامسونگ A8s در ابتدا با سه رنگ آبی، خاکستری و سبز ارائه شد. در معرفی نسخه مخصوص بانوان شاهد رنگ طلایی-صورتی شیبدار (گرادینت) بودیم. حالا در معرفی پنجمین رنگ، که با عنوان Unicorn pink و یا نسخه Unicorn نامگذاری شده است از رنگ های صورتی و آبی کبریتی (Light Blue) با شیب ملایم استفاده شده است.

blank

در گلکسی A8s با رنگ Unicorn Pink ، شش گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به کار رفته است. مشخصات به کار رفته در سخت‌افزار درونی این توزیع، تفاوتی با دیگر نسخه های گلگسی A8s ندارد.

این گوشی هوشمند در سایت JD.com حدود ۴۱۰ دلار قیمت گذاری شده است. برای تهیه دیگر توزیع A8s که با ۸ گیگابایت RAM معرفی شده است بایستی از بین دیگر رنگ ها انتخاب کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار