معرفی سری Galaxy S24 سامسونگ ، پرچمداران با هوش مصنوعی

Samsung Galaxy S24, S24+ und Galaxy S24 Ultra
زمان مطالعه: 14 دقیقه

معرفی پرچمداران سری Galaxy S24 سامسونگ با هوش مصنوعی

سری گلکسی اس 24 سامسونگ اکنون به طور رسمی معرفی شده است و همان طور که شایعات حاکی از آن بود، با چند ارتقاء سخت افزاری کلیدی و نرم‌افزاری چشمگیر همراه شده‌اند. اما نقطه عطف این تغییرات را می‌توان در استفاده از ویژگی‌ بسیار جدید «قابلیت‌های هوش مصنوعی» نهفته در این دستگاه‌ها دانست. سامسونگ نیز با پیروی از خط تولید پیکسل 7 و پیکسل 8 گوگل، خانواده گلکسی اس 24 را اکنون با «هوش مصنوعی گلکسی»، از همیشه هوشمندتر کرده که هدف آن بهبود تقریباً همه جنبه‌ها و عملکردهای این سری از گوشی‌های گلکسی سامسونگ است.

Samsung-Galaxy-S24-Series

Galaxy AI اصطلاحی جامع برای تمام ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی است که با سری Galaxy S24 به همراه رابط کاربری جدید One UI 6.1 سامسونگ ارائه می‌شود. کاملاً واضح است که سامسونگ برای سال 2024 به شدت به هوش مصنوعی تکیه کرده است تا گوشی های هوشمند خود را هوشمندتر کند. بر اساس لیستی از ویژگی‌هایی که هوش مصنوعی به این گوشی‌ها افزوده، برخی از این قابلیت‌ها واقعا منحصر به فرد نیز هستند.اکنون می‌توان گفت که تلفن‌های سری گلکسی اس 24 هوشمندترین گوشی‌های سامسونگ هستند.

Galaxy AI

Galaxy AI

جدای از کاربرد هوش مصنوعی، گلکسی اس 24 اولترا به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی مانند صفحه نمایش روشن‌تر، تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون 8 نسل 3 را برای همه بازارها دریافت می‌کند و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی قدیمی‌تر با زوم 10x، اکنون با دوربین 50 مگاپیکسلی با زوم 5x جایگزین شده است که نوید بزرگنمایی بدون از دست دادن جزئیات و کیفیت را حتی تا مقدار 10x می‌توان انتظار داشت.از دیگر تغییرات قابل توجه مرتبط با طراحی می‌توان به فریم تیتانیومی جدید برای S24 Ultra و خروج از صفحه نمایش خمیده اشاره کرد.صفحه نمایش اکنون کاملا صاف و مسطح است و حاشیه‌های باریک‌تری دارد.

Galaxy S24 Ultra

Galaxy S24 Ultra

با نگاه به Galaxy S24 و S24 پلاس، شاهد تغییرات نسبتاً کمتری هستیم. مطمئناً، نسخه معمولی و پلاس نیز مانند برادر بزرگتر خود اکنون نمایشگرهای روشن‌تری دارند، فریم نیز به Aluminum Armor 2 ارتقا یافته و همچنین قلب تپنده این گوشی‌ها اکنون از پردازنده جدید بهره می‌برد. با این حال، اگزینوس 2400 امسال در بیشتر بازارها عرضه خواهد شد، در حالی که اسنپدراگون 8 نسل 3 در انحصار ایالات متحده، کره جنوبی و چین باقی مانده است.

Galaxy S24 - s24 plus

Galaxy S24 – s24 plus

برخی بهینه‌سازی‌های جزئی دیگر در اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری نیز وجود دارد. گلکسی اس 24 پلاس، اکنون بیش از هر زمان دیگری به Galaxy S24 Ultra نزدیک شده است و به کاربران امکان انتخاب منصفانه بین این دو را می‌دهد. بنابراین، انتظار می‌رود این دستگاه بیش از حد مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

□ طراحی و ساخت Galaxy S24 Ultra

طراحی Samsung Galaxy S24 Ultra در نگاه اول تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. بدنه شکل مستطیلی را با گوشه‌های نوک تیز، فریم دو طرف بدنه، منحنی شکل اما در بخش‌های بالا و پایین کاملا صاف است. S24 Ultra اکنون با فریم تیتانیومی بیشتر شبیه به سری آیفون 15 پرو به نظر می‌رسد. پوشش محافظ بر روی نمایشگر و روی پنل پشتی، از نسل جدید گوریلا گلس کورنینگ هستند که از نظر مقاومت در برابر ترک، ظاهراً 4 برابر بهتر از فریم آلومینوسیلیکات (aluminosilicate) رقیب دارد و نسبت به شیشه‌های معمولی تا 75 درصد نور را کمتر انعکاس می‌دهد.همان طور اشاره شد، جلوی S24 Ultra اکنون کاملاً صاف است و لبه‌های منحنی از بین رفته‌اند. این یک بازگشت شگفت‌انگیز از صفحه‌نمایش‌های خمیده به مسطح است، این موضوع به‌ویژه از این نظر حائز اهمیت بسیار است که سامسونگ، خود پیشگام استفاده از نمایشگرهای منحنی به حساب می‌آید. از سوی دیگر، این شرکت وعده باریک‌ترین حاشیه‌ها را برای این نمایشگر می‌دهد که واقعا نیز همین طور است و حاشیه‌های تمام نمایشگرهای سه‌گانه بسیار ظریف طراحی شده‌اند.این تغییرات طراحی و موارد جدید تأثیری تقریباً صفر بر وزن و ابعاد تلفن دارند. S24 Ultra هنوز حدود 230 گرم وزن دارد ولی ضخامت آن اکنون کمی باریکتر شده و از 8.9 به 8.6 میلی‌متر کاهش یافته است. البته این چیزی نیست که بتوانید فورا متوجه شوید.

Galaxy S24 Ultra

Galaxy S24 Ultra

در پنل پشتی، تغییر چندانی در طراحی وجود ندارد. دوربین‌ها مانند یک ستون عمودی روی هم قرار گرفته‌اند که با حلقه‌های جداگانه از یکدیگر تفکیک شده‌اند. پنل شیشه‌ای پشت مات و کاملا صاف است و در رنگ‌های مشکی تیتانیوم، خاکستری تیتانیوم، بنفش تیتانیوم و زرد تیتانیوم موجود می‌شوند. این گوشی‌ها ظاهرا در رنگ‌های کمتری نسبت به سال گذشته عرضه می‌شوند، اما احتمالاً در ماه‌های آینده ممکن است، سامسونگ آن‌ها را در رنگ‌های بیشتری در دسترس قرار دهد.

Galaxy S24 Ultra

Galaxy S24 Ultra

□ ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری Galaxy S24 Ultra

در حالی که تمرکز سامسونگ امسال بیشتر روی جنبه‌های نرم‌افزاری این سری و به ویژه ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است اما چند ارتقا یا تغییر سخت افزاری قابل توجه بسته به این که کدام مدل را انتخاب کنید، وجود دارد.سامسونگ در سری سه‌گانه S24 از آخرین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل  3برای مدل S24 Ultra استفاده می‌کند و قرار است این گوشی برای تمام بازارهای جهانی فقط از همین تراشه استفاده کند. تراشه  SM8650-AC کوالکام یک پردازنده ۴ نانومتری و ۸ هسته‌ای است.این پردازنده یک هسته فوق قدرتمند Cortex-X4 با فرکانس 3,3 گیگاهرتز، 5 هسته قدرتمند Cortex-A720 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز و ۲ هسته کم مصرف Cortex-A520 با قدرت 2.3 گیگاهرتز دارد.در هر صورت، وقتی صحبت از وظایف مرتبط با هوش مصنوعی به میان می‌آید، می‌توانید انتظار عملکرد کلی سریع‌تر، کارایی بیشتر و انجام دستورالعمل‌ها با سرعت بالاتر را داشته باشید.

Snapdragon 8 Gen 3

Snapdragon 8 Gen 3

پردازنده گرافیکی Adreno 750 با توان بسیار زیاد یک گیگاهرتز، همچنین می‌تواند عملکرد ردیابی پرتوی بهتری برای تصاویر زیباتر در طول بازی در اختیار شما قرار دهد.برای پشتیبانی از این پردازنده‌ی هیولا، سامسونگ یک سیستم خنک کننده 1.9 برابر بزرگتر را در گلکسی اس 24 اولترا نسبت به نسل قبلی خود تعبیه کرده است تا بتواند سرعت کلاک بالاتر را برای مدت طولانی بدون گرم شدن بیش از حد حفظ کند.صفحه نمایش، اگرچه هنوز با همان اندازه  6.8 اینچی و با وضوح 1440 در 3088 پیکسل در مدل قبلی، هیچ تفاوتی ندارد اما میزان روشنایی آن افزایش یافته است. اکنون سامسونگ حداکثر روشنایی را برای این نمایشگر 2600 نیت تبلیغ می‌کند که احتمالاً در هنگام پخش محتوای HDR به دست می‌آید.

Display S24 Ultra

Display S24 Ultra

درمورد تغییرات نرم‌افزاری نیز می‌توان گفت که اصلی‌ترین تغییر را خود پوسته رابط کاربری دیده که به نسخهOne UI 6.1 ارتقا یافته که بر روی اندروید 14 مجهز به هوش مصنوعی است. سامسونگ آن را Galaxy AI می‌نامد، و این یک اصطلاح کلی برای همه ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی در تمام گوشی‌های هوشمند سری اس ۲۴ سامسونگ است.اگرچه برخی از عملکردهای مجهز به هوش مصنوعی بسیار شبیه به مواردی هستند که قبلاً در تلفن‌های پیکسل گوگل دیده می‌شدند، سامسونگ برخی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد را نیز توسعه داده است. برای مثال، گوشی‌های گلکسی اس 24 اولین گوشی‌هایی هستند که پشتیبانی از ترجمه زنده دو طرفه در حین تماس را ارائه می‌دهند و در زمان عرضه می‌توانند از 13 زبان پشتیبانی ‌کنند.همانند گوشی Google Pixel، گلکسی S24 Ultra و برادرانش می‌توانند ترجمه مکالمه زنده را انجام دهند یا متن رونویسی شده می‌تواند توسط دستیار هوش مصنوعی خلاصه شود.ترجمه متن در حال حرکت نیز امکان پذیر است و سامسونگ آن را Chat Assist می‌نامد. این برای صفحه کلید بومی سامسونگ ساخته شده است و می‌تواند متن را از یک برنامه پیام رسانی یا یک برنامه رسانه اجتماعی ترجمه کند. همچنین به شما کمک می‌کند بسته به محتوا، متنی را با لحن مناسب بنویسید.Galaxy AI حتی در صورت اتصال به Android Auto فعال است. پس از دریافت پیام، می‌توانید به دستیار صوتی اجازه دهید پیام را خلاصه کند و باتوجه به محتوا، پاسخ‌های کافی ارائه دهد.

سری گلکسی اس 24 اولین گوشی‌هایی هستند که به اصطلاح Circle را برای جستجو معرفی می‌کند. این قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد روی اشیاء خاص روی صفحه، اعم از متن یا تصویر، خط بکشید، نشانه‌ای بگذارید، ضربه بزنید یا آن را مشخص کنید و سپس جستجوی Google را بزنید. این ویژگی در همه برنامه‌ها کار می‌کند. استفاده از این قابلیت به ویژه هنگام استفاده از قلم S در S24 Ultra عملکردی بسیار راحت و دقیق را ارائه می‌دهد.

□ طراحی گلکسی S24 و S24 پلاس

دیگر زمان آن فرا رسیده که باید با این واقعیت کنار آمد که گوشی‌های کوچک هرگز با اندازه‌های قبلی عرضه نخواهند شد. کم‌ترین سایز قطر صفحه نمایش کمتر از ۶ اینچ نخواهد بود و نمایشگرهای ۳.۵ تا ۴ اینچی به تاریخ پیوستند. یک علت این است که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش شبکه‌های اجتماعی، تماشای محتوای تصویری و گیم در صفحه نمایشی کوچکتر از این اندازه عملا دلچسب نیست و بسیاری از کاربران به دنبال تهیه نمایشگرهای بزرگتر مانند مدل‌های اولترا هستند. پس کوچکترین نمایشگر کاربردی نباید از ۶ اینچ کمتر باشد و در این میان پرچمداران کوچک سامسونگ به دلیل ارائه عملکرد برتر و فوق‌العاده، بهترین تلفن‌ها در این زمینه هستند.تلفن جمع و جور گلکسی اس 24 استاندارد سامسونگ باز هم پادشاه بلامنازع دستگاه‌های پرچمدار کامپکت محسوب می‌شود. این گوشی و مدل اس ۲۴ پلاس، درست مانند برادر بزرگترشان یعنی گلکسی اس 24 اولترا، از نظر طراحی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. هر دو گوشی بسیار شبیه به مدل‌های قبلی خود هستند و فقط با تغییرات کوچکی عرضه می‌شوند.فریم کناری همان طور که سامسونگ دوست دارد آن را Aluminum Armor 2  بنامد، اکنون از یک زره آلومینیومی نسل دوم ساخته شده است، و کاملاً مسطح و برخلاف روکش براق در نسخه های قبلی Galaxy S، با روکش مات است. اکنون فاصله بین شیشه پشتی و فریم کناری صاف‌تر و بدون درز مشاهده می‌شود. با این حال، طراحی دوربین یکسان باقی می‌ماند. واحدهای دوربین به صورت عمودی با حلقه‌های جداگانه بیرون آمده از پنل پشتی و در یک ستون عمودی قرار دارند.در پنل جلو، بلافاصله متوجه حاشیه‌های کوچکتر می‌شوید. حتی اگر سامسونگ این تغییر را برجسته نکرده باشد، کاملا واضح است. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش به اندازه لبه یک تیغ نازک و بسیار ظریف هستند. از نظر وزن و ابعاد، مطلقاً هیچ تغییری وجود ندارد. این دو دستگاه دقیقاً شبیه به سری گلکسی اس 23 هستند، به جز فریم مات، که در دست گرفتن آن را کمی راحت‌تر می‌سازد.هر دو تلفن گلکسی S24 و S24 پلاس در رنگ‌های بنفش کبالت، زرد کهربایی، مشکی اونیکس و خاکستری مرمری ارائه می‌شوند. اگرچه تعداد رنگ کمتری نسبت به مدل سال گذشته هستند، اما ممکن است در ماه‌های آینده رنگ‌های جدیدی به این مجموعه اضافه شوند.

 

s24 & s24 plus

s24 & s24 plus

□ ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی S24 و S24 پلاس

اگرچه تغییرات سخت افزاری در این دو گوشی زیاد نیستند، اما می‌توان گفت در حد انتظار قرار دارند زیرا مدل‌های پیشین از هر نظر عالی هستند و نمی‌توان مدل جدید را به طرز چشمگیری ارتقا داد. اولین چیزی که در اینجا خودنمایی می‌کند، فناوری صفحه نمایش است. مدل‌های معمولی و پلاس امسال بالاخره نمایشگر LTPO را دریافت کردند. گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس اکنون از نرخ به روز رسانی تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند. مدل پلاس حتی رزولوشن را به 1440 در 3120 پیکسل می‌رساند و از نظر وضوح و ویژگی ها با S24 Ultra برابری می‌کند. مدل پایه S24 همچنان وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل را حفظ می‌کند.علاوه بر این، دو نمایشگر جدید می‌توانند مانند S24 Ultra، به روشنایی خیره‌کننده 2600 نیت برسند و 0.1 اینچ در مقایسه با مدل‌های مشابه در سری S23 بزرگتر شده‌اند. قطر صفحه نمایش S24 معمولی اکنون 6.2 اینچ  و مدل S24+ نیز6.7 اینچ است.

متأسفانه، این دو مدل برای پردازنده، بار دیگر به منطقه وابسته هستند. در حالی که ایالات متحده و کانادا نسخه‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 را دریافت می‌کنند، برای بازارهای اروپایی و سایر بازارها از اگزینوس استفاده خواهد شد. این دو گوشی با تراشه مدل جدید Exynos 2400 عرضه خواهند شد که نوید یک جهش قابل توجه در عملکرد و کارایی را در مقایسه با مدل قبلی Exynos 2200 می‌دهد.پردازنده پرچمدار سامسونگ Exynos 2400، یک تراشه ۱۰ هسته‌ای است. این تراشه یک هسته فوق قدرتمند Cortex-X4 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A720 با فرکانس قدرتمند 2.9 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A720 با قدرت 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex-A520 با قدرت 1.9 گیگاهرتز دارد.

 

exynos 2400

exynos 2400

میزان حافظه رم گوشی S24 Plus ارتقا یافته است و اکنون به جای 8 گیگابایت از 12 گیگابایت شروع می‌شود. رم اضافی ممکن است با توجه به تعهد بلندمدت سامسونگ برای به‌روز نگه داشتن دستگاه‌های پرچمدار خود برای بیش از پنج سال مفید باشد. با این حال، S24 استاندارد نادیده گرفته شده و به حافظه پایه 8 گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی رضایت می‌دهد. این فقط مشخصات متوسط ​​رده استاندارد گوشی‌های سال 2024 است.آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین مورد، میزان ظرفیت باتری است که در هر دو مدل افزایش یافته است. گلکسی اس 24 اکنون با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار می‌شود که 100 میلی آمپر نسبت به مدل قبلی افزایش یافته است. همچنین، مدل S24 پلاس نیز باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که نسبت به مدل قبل 200 میلی‌آمپر ساعت افزایش را نشان می‌دهد.هیچ تغییر معناداری دیگری در سخت افزار این دو مدل وجود ندارد. در مورد ویژگی‌های نرم‌افزاری، خوشبختانه، تمام ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی، یعنی بسته کامل هوش مصنوعی Galaxy AI، برای مدل‌های غیر Ultra نیز در دسترس خواهد بود، که شرح کامل آن را در بخش S24 Ultra می‌توانید بررسی کنید.

□ ویژگی‌ها و ماژول دوربین گلکسی S24 و S24 پلاس

شاید بزرگترین تغییری که در گلکسی اس 24 اولترا ایجاد می‌شود، سخت افزار دوربین است. در حالی که واحد اصلی 200 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ثابت باقی می‌مانند، سامسونگ بیشتر بر روی جنبه تله فوتو تمرکز کرده و اکنون از ترکیب 3x + 5x به جای ترکیب قدیمی 3x + 10x استفاده می‌کند. و در حالی که ممکن است در ابتدا این کار کاهش میزان زوم به نظر برسد، اما سامسونگ استدلال می‌کند که در این مورد اتفاقا ارتقا انجام شده است.

سامسونگ با کمک الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی سیستم موسوم به Quad Tele را معرفی می‌کند که تنها با دو دوربین تله فوتو قادر است سطوح بزرگنمایی 2x، 3x، 5x و 10x و هر سطح دیگر را با کیفیتی در حد اپتیکالی پوشش دهد. بنابراین، به نوعی، سامسونگ زوم 10 برابری را به طور کامل کنار نمی‌گذارد، بلکه فقط از فناوری حسگر پیکسل تطبیقی، پردازش چند فریم هوش مصنوعی و وضوح فوق‌العاده هوش مصنوعی برای دستیابی به زوم 10 برابری بدون مشکل استفاده می‌کند. علاوه بر این، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی از یک سنسور بزرگ 1/2.6 اینچی استفاده می‌کند که بسیار بزرگتر از تله فوتو 10 برابری سال گذشته است.

بنابراین می‌توان نتیجه‌گیری کرد که در زوم 10 برابری، ترکیب سنسور + دیافراگم این دوربین جدید 5X باید همان قابلیت جمع‌آوری نور را داشته باشد که دوربین 10x قبلی در گلکسی S23 Ultra مشاهده می‌شد. علاوه بر این، الگوریتم‌های پردازش هوش مصنوعی تقریباً در همه سناریوها از جمله ضبط ویدیو استفاده می‌شوند. الگوریتم‌های بهتری برای کاهش نویز وجود دارد و یک سیستم هوشمند می‌تواند حرکات سوژه را از حرکات کاربر که فیلم می‌گیرد متمایز کند و در نتیجه میزان نویز بیشتری را حذف کند.

ضمن این که، دوربین تله فوتو جدید 50 مگاپیکسلی اکنون دارای زاویه تصحیح ۲ برابر گسترده‌تر OIS و همچنین دارای پیکسل‌های 1.6 برابر بزرگتر برای ثبت جزئیات بهتر در تاریکی است که باعث کاهش میزان نویز می‌شود.

در حالی که گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس دقیقاً همان سخت‌افزار دوربین نسل قبلی خود را حفظ می‌کنند، سامسونگ به لطف پیشرفت‌های الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی قول بهبودهای مشابه در کیفیت کلی را می‌دهد. متأسفانه حسگر فوق عریض در این دو گوشی بار دیگر مورد غفلت قرار گرفته و فاقد فوکوس خودکار است.

جدا از پیشرفت‌های ضبط عکس و ویدیو، سامسونگ چند ویژگی منظم را در رابطه با پس پردازش پیاده‌سازی کرده است. Super HDR اکنون در برنامه‌های بومی مانند برنامه گالری و برنامه‌های شخص ثالث (دیگر پلتفرم‌ها) مانند اینستاگرام پشتیبانی می‌شود. تمام تصاویر گرفته شده با دوربین شما با Super HDR با جزئیات عالی در نقاط بسیار روشن و سایه نمایش داده می‌شوند. Super HDR در پیش‌نمایش دوربین قبل از گرفتن عکس نیز موجود است. این می‌تواند برای شما بسیار مهم و مفید باشد زیرا می‌توانید یک عکس را قبل از زدن دکمه شاتر، ببینید که چگونه وضعیتی دارد.

اکنون در این گوشی‌های جدید پرچمدار سامسونگ، ویرایش تصویر نیز هوشمندتر می‌شود. به لطف هوش مصنوعی، به صورت متنی، پیشنهادات مناسبی که باعث بهبود عکس می‌شود، دریافت خواهید کرد.همچنین می‌توانید ویرایش‌های زیادی انجام دهید، به عنوان مثال، با چند ضربه ساده، اشیاء را از تصویر بردارید یا جابه جا کنید.

پخش ویدیوهای استاندارد در برنامه بومی گالری به شما امکان می‌دهد تا بخش‌های خاصی از یک ویدیو را به صورت حرکت آهسته پخش کنید. با ضربه زدن و نگه داشتن انگشت روی یک ویدیو در حین پخش، سرعت ویدیو را کاهش یا افزایش دهید. علاوه بر این، هوش مصنوعی فریم‌هایی را وارد می‌کند تا ویدیو روان‌تر به نظر برسد. الگوریتم هوش مصنوعی حرکت را به صورت آنی ردیابی می‌کند و بسیاری قابلیت‌های دیگر که به مرور و در هنگام استفاده از این تلفن‌ها با آن‌ها آشنا خواهید شد.

□ سخن پایانی

کاملاً بدیهی است که Galaxy AI در سال جاری کارهای سنگینی را انجام خواهد داد، زیرا اکثر پیشرفت‌های سخت‌افزاری و ویژگی‌های نرم‌افزاری به شدت بر الگوریتم‌های هوش مصنوعی روی دستگاه تکیه دارند. برای یک سال دیگر، گلکسی اس 24 اولترا با دوربین تله فوتو جدید، فریم تیتانیومی واقعا عالی و طراحی نمایشگر مسطح در مرکز توجه اکثر کاربران قرار گرفته است.با این حال، مقدار تغییرات در گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس نیز بسیار خوشایند است.
افزایش جزئی در ظرفیت باتری و ارتقاء به پنل‌های LTPO OLED که با افزایش روشنایی نیز همراه شده‌اند، ارتقاء قابل توجهی هستند. در واقع، گلکسی اس 24 پلاس، با پنل LTPO با وضوح بالاتر و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی، آن را بسیار بیشتر از همیشه به گلکسی S24 Ultra سامسونگ نزدیک کرده است. بدون تردید این گوشی توجه افراد بسیاری را به سوی خود جلب خواهد کرد زیرا به دلیل مجموعه ویژگی‌های مشابه، اما شکاف قیمتی زیادی وجود دارد که گلکسی S24 پلاس سامسونگ اکنون واقعا ارزش آن را دارد که بتواند بر گلکسی S24 اولترا ترجیح داده شود.
علاوه بر این، کاربران بسیاری در سراسر جهان مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند که ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، چگونه به موقعیت‌های واقعی کمک می‌کنند و آیا این ویژگی ‌می‌تواند انتظارات فن‌های سامسونگ و دیگر خریداران این دستگاه‌ها را برآورده سازد یا خیر. علاوه بر این، آیا شرط‌بندی سنگین سامسونگ روی هوش مصنوعی به جای ارائه ارتقاء سخت‌افزاری معنادارتر برای افزایش فروش و برانگیختن علاقه کاربران کافی است؟

 

  • جهت خرید با بهترین قیمت بازار گوشی های گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس و اس 24 اولترا به دیجی دو مراجعه کنید.

 

خرید گلکسی S24 Ultra    خرید گلکسی S24 Plus    خرید گلکسی S24

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار