ویژگی منحصر به فرد G5 15 SE برای گیمر ها

d636eab832386424d8f2363d326666ef
زمان مطالعه: 3 دقیقه

معرفی لپ تاپ DELL مدل G5 15 SE

کمپانی DELL  یکی از معروف ترین و سرآمدترین کمپانی ها در ساخت لپ تاپ های بسیار پیشرفته است. این کمپانی با عرضه لپ تاپ های سری G به عنوان سازنده لپ تاپی هایی مطلوب برای گیمر ها شناخته شد. سخت افزار حرفه ای و قوی و امکانات دیگر آن موجب شده کاربران حرفه ای گیمنت به سراغ آن بیاند. اگر شما نیز به عنوان یک گیمر به دنبال داشتن فضای هجان انگیز گیم که قابل حمل نیز باشد، هستید پیشنهاد می کنیم که تحقیق در میان مدل های این سری از لپ تاپ های DELL را از دست ندهید. البته که کارت گرافیک قوی این سیستم ها می تواند به عنوان یک استدیو تدوین سیار برای کاربران خود نیز باشد.

آنچه توانسته رونمایی از این محصول را در دنیای لپ تاپ ها منحصر به فرد کند؛ استفاده از قابلیت AMD Smart Shift  است. در واقع این قابلیت برای اولین بار در دنیا برای این محصول استفاده شده است.

بی راه نیست اگر بگوییم این AMD  بود که با معرفی تراشه های رایزن ۴۰۰۰ که به  “ اسمارت شیفت “ شهرت دارد، اعلام کرد تنها لپ تاپی که دارای این سیستم است لپ تاپ DELL مدل G5 15 SE خواهد بود.

این سیستم قادر است در هنگام بازی قدرت پردازشگر را تا ۱۴ درصد افزایش و بهبود بخشد، بنابراین می توان این نتیجه را گرفت که این لپ تاپ برای گیمر ها می تواند گزینه بسیار مطلوبی باشد.

شاید بد نباشد بیشتر درباره این ویژگی منحصر به فرد بدانید. در ادامه خواهید خواند:

AMD در G5 15 SE

AMD در واقع نحوه ارتباط بین پردازنده مرکزی (CPU)  و پردازنده گرفیکی را تعیین می کند. این سیستم امکان بررسی کارکرد قدرت پردازشی یک قطعه مشخص را فراهم خواهد کرد. اغلب این لپ تاپ را به عنوان لپ تاپ کم هزینه و یا با هزینه اقتصادی می شناسند، اما به یاد داشته باشید این لپ تاپ در ایران به عنوان لپ تاپ اقتصادی شناخته نمی شود، اما در مقایسه با دیگر لپ تاپ های گیمنتی ارزان تر خواهد بود.

لپ تاپ G5 15 SE نسبت به مدل های پیشین خود به لحاظ ظاهری تغییرات بسیاری داشته تا بتواند در نوع خود کاربران زیادی را مجذوب کند. از اصلی ترین تغییرات محسوس این لپ تاپ نسبت به لپ تاپ های پیشین حذف درگاه های انتقال داده از قسمتی پشتی دستگاه است. همچنین این لپ تاپ با داشتن نور پس زمینه صفحه و عدم نفوذ گرد و غبار به داخل به مانند مدل های گذشته متقاضان پرطرفداری پیدا کرده است.

blank

مشخصات فنی لپ تاپ G5 15 SE

لپ تاپ G5 15 SE دارای دو پردازنده از نسل دهم پردازنده ها است که اولی از کامت لیک بوده که چهار هسته است و دیگری پردازنده ۶ هسته ای که از کامت لیک انیتل است. پیکر این لب تاپ نمونه در نوع خود با داشتن پردازنده  ۶ هسته ای  که مجهز به رایزن ۴۰۰۰ است یکی از بهترین ها در سری G به شمار می آید. همچنین در این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی Radon Rx 5600m  نیز استفاده شده است.

حافظه این لپ تاپ ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند بدون ایجاد مشکل فایل های با حجم زیاد را با سرعت بسیار مورد نمایش قرار دهد. لازم به ذکر است که حافظه رم G5 15 SE می تواند به ۳۲ گیگابایت نیز ارتقا یابد.

لپ تاپ G5 15 SE دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی بوده که وضوحی FHD دارد. این صفحه نمایش برای بسیاری از گیمر ها نمونه ای از صفحه نمایش ایده آل به شمار می آید که می توانند برای ساعات طولانی رو به روی آن بنشینند. به طور کلی لپ های سری G  مناسب افرادی که است به به بازی علاقه مند هستند و یا کارهای گرافیکی و مهندسی سنگین را انجام می دهند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار