آشکار شدن اطلاعاتی از اسنپدراگون ۶۷۰

b5592fb49551b4d1a56ca2470e2f8821
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آشکار شدن اطلاعاتی از اسنپدراگون ۶۷۰

شرکت کوالکام پیشتر نسل جدید پردازنده پرچمدار خود اسنپدراگون ۸۴۵ را معرفی کرد که قرار است روی پرچمداران سال ۲۰۱۸ بیشتر کمپانی های جای گیرد. پردازنده هشت هسته ای که تحت فرآیند ۱۰ نانومتری توسعه یافته و یک چیپ کوچک و کاربردی محسوب می شود.

این چیپ در کنار تراشه گرافیکی آدرنو یک اکوسیستم سخت افزاری قدرتمندی را فراهم می آورد که تجربه کاربری قابل توجهی رقم زده و می توان انتظارات بسیاری از محصول کوالکام داشت. حال به تازگی جزئیاتی درباره اسنپدراگون ۶۷۰ پردازنده میان رده قدرتمند اپل منتشر شده و باید آن را یک پردازنده هشت هسته ای با عملکرد بالا دانست.

اسنپدراگون ۶۷۰ جانشین اسنپدراگون ۶۶۰ بوده و همانند اسنپدراگون ۸۴۵ تحت فرآیند ۱۰ نانومتری به تولید می رسد و می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. اسنپدراگون ۶۷۰ یک چیپ نسل جدید از سوی کوالکام بوده و می تواند عملکرد سریعی به عنوان پردازنده نسل جدید از خود نشان دهد. آمریکایی ها در تلاش هستند.

براساس گزارش ها اسنپدراگون ۶۷۰ یک چیپ هشت هسته ای بوده که شش هسته آن فرکانسی ۱.۷ گیگاهرتزی و دو هسته آن فرکانس ۲.۶ گیگاهرتزی دارد. از این میان همچنین شش هسته از نوع Kyro 300 Silver  بوده و دو هسته Kyro 300 Gold شناخته شده که می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. چنین ترکیب پردازنده ای نشان می دهد اسنپدراگون ۶۷۰ مدلی بین ۶۶۰ و ۸۴۵ است و باید انتظار عملکرد بالایی اگرچه غیر پرچمدار اما نزدیک به پرچمدار داشت.

جزئیات بیشتری در کار نیست و احتمالا میان رده های شبه پرچمدار به این چیپ جدید کوالکام مجهز خواهند شد تا عملکرد بزرگی از خود نشان داده و یک اسمارتفون رده بالا به شمار روند. جزئیات بیشتری در کار نیست و تنها می بایست منتظر ماند تا مشخص شود این کمپانی چه برنامه ای برای محصول خود داشته و آیا قدرتمند است یا خیر.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار