پردازنده اسنپدراگون ۸۱۵۰ در راه است

b505854736f5f100a70a79a43006e8ee
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پردازنده اسنپدراگون ۸۱۵۰ در راه است

شرکت کوالکام هر سال پردازنده پرچمداری را معرفی می کند. پردازنده های این کمپانی همیشه قدرتمند ظاهر شده و توانستند عملکرد بالایی از خود نشان دهند و در این بین انتظار می رود بزودی مدل جدیدی معرفی شود.

حال به نظر می رسد برای سال ۲۰۱۹ شاهد معرفی پردازنده پرچمدار متفاوتی از کوالکام خواهیم بود. چیپی که اسنپدراگون ۸۱۵۰ نام گرفته و به نظر می رسد کمپانی موردبحث می خواهد به تغییر نام پردازنده های رده بالا خود بپردازد. به تازگی این چیپ کمپانی کوالکام موفق به دریافت گواهی بلوتوث شد.

در پایگاه بلوتوث این پردازنده به عنوان اسنپدراگون ۸۱۵۰ رویت شده است. گذشته از آن چیپ پرچمدار کوالکام موفق به دریافت گواهی وای فای هم شده که نشان می‌دهد بزودی باید شاهد معرفی چیپ جدید کمپانی کوالکام باشیم. در حال حاضر شرکت های مختلفی چون سامسونگ، هوآوی، اپل و چندی دیگر به توسعه پردازنده نیز می پردازد. با این حساب می توان چیپ های مختلفی را شاهد بود و در این بین کوالکام می خواهد با پردازنده اسنپدراگون ۸۱۵۰ آن را به کمپانی ها فروخته و باید این چیپ را روی مدل های پرچمدار شاهد باشیم. این پردازنده در مقایسه با اسنپدراگون ۸۴۵ عملکرد قابل توجهی داشته و یک مدل برجسته است.

چیپ جدید موفق شد ۱۳۰۰ امتیاز بیش از اسنپدراگون ۸۴۵ در تست تک هسته ای و ۲۰۰۰ امتیاز بیش از چیپ قبلی در تست چند هسته ای بدست آورد. حال باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک کمپانی کوالکام پردازنده جدید را معرفی کند.

متاسفانه کوالکام اشاره درستی به پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۱۵۰ نداشته و پیش بینی می شد با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ رو به رو باشیم. به هر حال باید منتظر معرفی باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار