هواوی قول می‌دهد که هونگ منگ سریعتر از سیستم عامل اندروید و مک خواهد بود

1f156c0524a9f0b7bb65b4d04c4cd787
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هونگ منگ سیستم عامل جدید هواوی است که این شرکت با سرعت و قدرت هرچه بیشتر در حال کار بر روی آن می‌باشد، در آخرین مصاحبه‌ای که با رئیس شرکت گوشی هواوی توسط مجله‌ی هفتگی فرانسه انجام شده است، او ادعا می‌کند سیستم عامل جدیدش از سیستم عامل های اندروید و Mac OS سریعتر خواهد بود. سیستم عامل جدید هواوی همچنین یک برنامه‌ی کاربری گسترده تر دارد.

در حال حاضر احتمال این وجود دارد که شرکت بزرگ هواوی از سوی رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ چراغ سبزی دریافت کند که به او اجازه‌ی همکاری با شرکت های آمریکا همچون گوگل داده شود(هر چند حالا هم تحریم های اصلی علیه این شرکت برداشته شده است اما همچنان در لیست سیاه بازرگانی دولت آمریکا قرار دارد و هنوز آیند‌ه‌ی آن مشخص نیست). همانطور که در بالا اشاره شد که ژنگفی ادعا کرده که سرعت این سیستم عامل از دو سیستم عامل قدرتمند موجود بیشتر است و برنامه های گسترده تری دارد.

این جمله‌ی ژنگفی یعنی این که او در نظر دارد تا یک سیستم عامل انحصاری و قدرتمند را تولید و عرضه کند که نه تنها گوشی های هوشمند این شرکت را بلکه  روترها، سوئیچ ها، تبلت ها، رایانه ها و مراکز داده‌ای آن را نیز در بر بگیرد. اساسا، هواوی به دنبال ایجاد یک سیستم عامل منحصر به فرد برای تمام محصولات خود است.

تست سرعت هونگ منگ نشان می‌دهد که سریعتر از اندروید عمل می‌کند

چند هفته پیش، پس از انجام برخی از آزمایش های داخلی مشخص شد که سیستم عامل هونگ منگ در حدود ۶۰ درصد سریعتر از اندروید گوگل عمل می‌کند. ژنگفی همچنین گفت که:

“سیستم عامل جدیدش سریعتر از macOS عمل کرده و دارای ارائه‌ی تاخیر پردازش ‘کمتر از ۵ میلی ثانیه’ است.”

او اضافه کرد که:

“سیستم عامل هونگ منگ کاملا با اینترنت اشیاء سازگار است و همچنین می‌تواند به صورت خود مختار عمل کند.”

 

blank

در حالی که مدیر عامل شرکت هوآوی با اطمینان و خوشبینی در مورد سیستم عامل خود ادامه داد، اذعان کرد که هواوی اشتباهاتی را در رقابت با گوگل و اندروید انجام داده است.

او می‌گوید: “در مقایسه با سیستم عامل اپل یا اندروید، ما هنوز اکوسیستم کاربردی خوبی را در اختیار نداریم.”

برای حل این مسئله، ژنگفی گفت:

“در نظر دارد تا به طور متناوب بر روی یک جایگزین برای اندروید و اپل استور کار کند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا توسعه دهندگان را به این موضوع جذب کند.”

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار