آیفون ۸ نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED و پنل پشتی شیشه ای دارد!

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شایعه‌ی جدید منتشرشده در رابطه با آیفون‌های بعدی اپل نشان از این دارد که آیفون ۸ با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED و پنل پشتی شیشه‌ای راهی بازار خواهد شد.

در هفته‌های اخیر شاهد افزایش اخبار منتشرشده در رابطه با نسل بعدی آیفون‌های اپل هستیم.جدید‌ترین گزارش منتشرشده در رابطه با نسل بعدی آیفون‌ها که برگرفته از منابع موجود در چرخه‌ی تولید محصول است، نشان از این دارد که آیفون ۵.۸ اینچی از وجود نمایشگر OLED ساخت سامسونگ بهره می‌گیرد. در صورتی که آیفون ۵.۸ اینچی از نمایشگر OLED برخوردار باشد، این گوشی هوشمند تبدیل به گران‌ترین و لوکس‌ترین آیفونی خواهد شد که اپل راهی بازار کرده است. این گوشی هوشمند از وجود فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای بهره خواهد برد.

در کنار آیفون ۸، اپل آیفون ۷ اس را نیز با نمایشگر ۴.۷ اینچی در کنار نسخه‌ی ۵.۵ اینچی با نام آیفون ۷ اس پلاس، راهی بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود آیفون ۷ اس و آیفون ۷۷ اس پلاس همراه با شاسی آلومینیومی و همچنین بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم راهی بازار شود. این شاسی توسط Catcher Technology توسعه خواهد یافت.

انتظار می‌رود آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس ظاهری مشابه آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس داشته باشند که تنها به‌عنوان نسخه‌ی جدید راهی بازار می‌شوند. نسخه‌ای از آیفون سال ۲۰۱۸که شاهد تغییرات گسترده‌ای خواهد بود، آیفون ۸ است که با تغییرات انقلابی همراه می‌شود.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار