هواوی سیستم عامل هونگ منگ را بر روی میت ۳۰ تست می‌کند

3318cc15eb43017b669cf71c6ac134fe
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هونگ منگ نام سیستم عامل جدید هواوی است که به طور انحصاری توسط خود این شرکت تولید و عرضه خواهد شد. این شرکت مدتی است که در حال توسعه دادن این سیستم عامل است و با توجه به شرایط پیش آمده و تحریم از سوی گوگل حالا با سرعت بیشتر بر روی آن کار می‌کند. این شرکت در نظر دارد اولین تست این سیستم عامل بر روی گوشی هواوی میت ۳۰ انجام شود. با به قولی میت ۳۰ را همگام با عرضه‌ی هونگ منگ عرضه کند.

به تازگی خبرهایی مبنی بر اینکه دولت آمریکا جازه‌ی خرید و فروش با هواوی را صادر کرده است به گوش می‌رسد با این حال به نظر می‌رسد که هواوی این بار می‌خواهد خودش را مستقل کند و همچنان در حال کار بر روی سیستم عامل جدید خود می‌باشد. همانطور که در بالا اشاره شد این سیستم عامل اولین بار قرار است بر روی پرچم دار جدید هواوی تست شود و از آن پس در گوشی های جدید هواوی به کار رود.

هواوی سنترال ادعا کرده است که هواوی قصد تست این سیستم عامل را دارد و می‌گوید که این خبر را از یک فرد مرتبط با ماجرا دریافت کرده است. بر اساس گزارش های موجود هونگ منگ همراه با میت ۳۰ به بازار عرضه خواهد شد. منابع آگاه مدعی هستند که این سیستم عامل به صورت پیش فرض بر روی میت ۳۰ نصب خواهد بود با این حال هنوز اطلاعاتی مبنی بر واقعیت این ادعا وجود ندارد و این ها تنها حدس و گمان هایی است که بر اساس اطلاعات منتشر شده در هواوی سنترال به گوش می‌رسد.

انتظار داریم اگر رابط آمریکا و چین همچنان خراب باشد و هواوی تحت فشار و تحریم ها قرار داشته باشد، سیستم عامل خودش را به صورت پیش فرض بر روی دستگاه جدیدش نصب کند. اما اگر روابط چین و آمریکا به روال عادی بازگردد ممکن است هواوی بخواهد وقت بیشتری را بر روی این سیستم عامل بگذارد و آن را به صورت جداگانه در کنار سیستم عامل اندروید قرار دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار