آغاز انتشار بروزرسان اندروید ۸.۰ برای گلکسی اس ۸

e1566c88b878736f8125fb6cff8d72ca
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آغاز انتشار بروزرسان اندروید ۸.۰ برای گلکسی اس ۸

شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۷ بود که نسل جدید پرچمدار خود را به نام گلکسی اس ۸ معرفی کرد. اسمارتفونی که تغییرات بزرگی پیدا کرده و طراحی قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند در ابتدا با سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا منتشر شد و دیگر سامسونگ به زمان انتشار سیستم عامل جدید اشاره نکرد.

در این بین با گذشت چند ماهی از عرضه گلکسی اس ۸ به تازگی سامسونگ نسخه جدید سیستم عامل گوگل را برای گلکسی اس ۸ منتشر کرد. پیشتر این شرکت وعده داده بود که می خواهد در اوایل سال ۲۰۱۸ بروزرسان مورد اشاره را برای گوشی های هوشمند خود منتشر کرد.

گلکسی اس ۸ به مشخصات زیر مجهز است:

  • صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD+ با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۹۶۰ پیکسلی با پنل Super AMOLED و فناوری اینفینیتی اج
  • پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی
  • حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی
  • باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری
  • پشتیبانی از شبکه ۴G LTE، وای فای، بلوتوث ۵.۰، جی پی اس
  • دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی/ دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا

blankبا این مشخصات گلکسی اس ۸ را می توان اسمارتفون قابل توجهی از برند کره ای دانست که با دریافت بروزرسان اندروید ۸.۰ تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می آورد. بروزرسان به شماره ساخت G955XXU1CRAP بوده و رابط کاربری Experience UX 9.0 نیز در این سیستم عامل نیز فراهم آمده است.

اگر شما نیز از کاربران گلکسی اس ۸ هستید می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات بروزرسان را دریافت کنید اگرچه به شکل خودکار آن را دریافت نکردید. در اخباری مرتبط کره ای ها ۲۵ فوریه سال جاری نسل جدید پرچمدار خود را به نام گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس معرفی می کنند. گوشی هوشمندی که با مشخصات قابل توجه خود می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار