تبلت مدیا T5 هواوی در دسترس قرار گرفت

1bd59a663d2e3f3f25ce997becfdb915
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تبلت مدیا M5 یکی از جدیدترین تبلت های هواوی است که با نام مدیا T5 به تازگی در هند عرضه شده است و هم اکنون از طریق آمازون برای خرید در دسترس است.

مدیا T5 از یک بدنه‌ی فلزی قدرتمند و سخت برخوردار است که آن را در مقابل برخورد های فیزیکی و ضربات احتمالی به خوبی حفظ می‌کند، قلب تپنده‌ی این دستگاه یک تراشه‌ی کایرین ۶۵۹ است که بر روی  نسخه‌ی اندروید اوریو  اجرا می‌شود که از رابط کاربری EMUI 8 استفاده می‌کند. این در حالی است که اغلب تبلت های سری جدید در سال ۲۰۱۹ از اندروید پای بهره می‌برند و هواوی می‌توانست اندروید پای را بر روی این تبلت در کنار EMUI 9.9.1 اجرا کند.

این تبلت از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی از رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد که در قسمت پایین آن یک اسپیکر دو کاناله تعبیه شده است و به صورت افقی طراحی شده است. شما از این تبلت تنها در حالت افقی می‌توانید استفاده کنید. در پنل پشتی مدیا T5 شاهد یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و در پنل جلویی سنسوری ۲ مگاپیکسلی را برای ثبت تصاویر سلفی شاهد هستیم.  این تبلت انرژی خود را از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری تامین می‌کند که به وسیله‌ی یک ورودی USB شارژ می‌شود.

blank

تبلت مدیا T5 در دو کانفیگ متفاوت عرضه شده است، نسخه‌ی لایت آن با یک رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در حدود ۲۲۰ دلار قیمت دارد، این در حالی است که نسخه‌ی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن در حدود ۲۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. هواوی اعلام کرده است که یک ایرفون M12 با قیمت ۴۵ دلار را به صورت رایگان به خریداران هدیه می‌دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار