مشکل دیگر در iOS 12.1.2

5307ec6206175ff916bcc9791493a5c5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل پیشتر سیستم عامل iOS 12.1.2  را منتشر کرد. سیستم عاملی که انتظار می رفت مشکلات نسخه های پیشین را برطرف کرده و موجب خواهد شد تا افراد تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

اما تاکنون چندین باگ مربوط به iOS 12.1.2 آشکار شده و این طور که پیداست اپل سیستم عامل را با همراه چند مسئله منتشر کرده است. آپدیتی که ویژگی های جدیدی در کنار مشکلات موردبحث دارد. یکی از موارد مشکل ساز جدید iOS 12.1.2 مربوط به تبلت آیپد اپل می شود.

براساس گزارش ها، کاربران آیپد نمی توانند فایل پشتیبان را از آیفون دریافت کنند. این در حالیست که با سیستم عامل های پیشین چنین چیزی عملی می شد.

این مسئله از طریق آیتونز و آی کلاد نیز آشکار است. یکی از دلایل این مسئله عدم بروزرسانی iOS 12.1.2 تبلت های آیپد می باشد که مسئله ساز شده است.

اگرچه پیشتر اپل با بروزرسانی اخیر مشکلات سیم کارت الکترونیکی، باگ اینترنت وای فای و سیم کارت را برطرف کرده، حال مشکل دیگری پدیدار گشته و این طور که پیداست مشکلات تمامی ندارند.

کاربران آیپد می گویند قادر نیستند فایل های پشتیبان گرفته از آیپد را در آیفون دریافت کنند. تنها راه حال حاضر آنها بازگردانی به نسخه قبلی سیستم عامل است تا زمانی که اپل راه چاره ای باز کرده و بروزرسان جدید را برای رفع مسئله منتشر کند.

خوشبختانه اپل تایید کرده این مشکل در سیستم عامل  iOS 12.1.2 وجود دارد و کمپانی به دنبال رفع مسئله موردبحث است. بنابراین کاربران نباید نگران آن باشند زیرا بزودی با انتشار بروزرسانی مسئله رفع خواهد شد.

البته در صورت عدم وجود راه حل، افراد می توانند فعلا راه های دیگری را برای انتقال فایل انتخاب کنند. اگرچه به طور معمول نمی توان آن را انجام داد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار