نوکیا ۹ PureView برای فروش به ایالات متحده می‌رود

b4d2f56bfb0903d88ad0e0c5db4aa4dd
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوکیا ۹ PureView به تازگی توسط شرکت HMD معرفی شده است و روزهای عرضه‌ی خود را می‌گذراند. فروش این دستگاه در ایالات متحده از ۳ ماه مارس آغاز خواهد شد،‌بنابراین در این تاریخ شما می‌توانید این دستگاه را از طریق Amazon، B&H و Best Buy به صورت آنلاین خرید کنید.blank

خرده فروشان قیمت این پرچم دار را در حدود ۷۰۰ دلار در نظر گرفته‌اند، این درحالی است که شرکت HMD در نظر دارد تا برای آن تخفیفی را لحاظ کند. بر اساس این تخفیف این دستگاه از تاریخ ۳ مارس تا ۱۱ مارس به مدت ۸ روز به قیمت ۶۰۰ دلار به فروش خواهد رسید و یک تخفیف ۱۰۰ دلاری برای  آن  در نظر گرفته شده است. این واقعا یک قیمت عالی برای اولین پرچم دار پنج دوربین است، این در حالی است که دیگر رقبا پرچمدارانی با حدود قیمت ۱۰۰۰ دلار را برای فروش عرضه می‌کنند.

البته فروش این دستگاه به همین جا ختم نمی‌شود، برای کسانی که در اروپا زندگی می‌کنند و قصد خرید این دستگاه را دارند هم یک خبر خوب وجود دارد، این دستگاه از ۱ آپریل (درست یک ماه بعد از عرضه در ایالات متحده) در اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید آن را از طریق سایت رسمی نوکیا خریداری کنید.

انتظار می‌رود این دستگاه با قیمت پایه‌ای ۶۵۰ یورو در تمام دنیا در دسترس باشد (البته به جز هلند و فرانسه، در این کشور ها به ترتیب دارای قیمت ۶۰۰ و ۷۰۰ یورو خواهد بود). هیچ تخفیفی وجود نخواهد داشت، البته شما یک نمایشگر جایگزین دریافت خواهید کرد که قیمتی در حدود ۱۰۰ یورو دارد.

در انگلستان این قیمت به ۵۵۰ یورو می‌رسد و شما به همراه نوکیا ۹ PureView یک جفت ایربادز وایرلس از نوکیا دریافت خواهید کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار