قیمت نوت ۱۰ از ۹۹۹ یورو در اروپا آغاز خواهد شد

bf014b2f2b477de848be90e257478785
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حال حاضر کمتر از یک ماه به زمان معرفی و عرضه‌ی گوشی های پرچم دار جدید سامسونگ زمان مانده است. نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس قرار است در ۷ اوت به صورت رسمی معرفی شوند و پس از آن با فاصله‌ی بسیار کمی به صورت رسمی برای خرید در دسترس قرار بگیرند. در حال حاضر خیلی از افراد انتظار این دو دستگاه را می‌کشند و ما تا به حال اطلاعات زیادی راجب آن ها دریافت کرده‌ایم.

تنها موردی که تاکنون راجب آن چیزی نمی‌دانستیم برچسب قیمت آن ها بود که امروز به لطف وب سایت اندروید آتوریتی آن را نیز دریافتیم. در ادامه با دیجی دو همراه باشید تا راجب قیمت نوت ۱۰ صحبت کنیم.

قیمت گلکسی نوت ۱۰ مشخص شد

به گزارش سایت اندروید آتوریتی به نقل از سایت معتبر WinFuture، در ابتدای امر ما شاهد نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی نوت ۱۰ نوت ۱۰ پلاس با یک حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت خواهیم بود که به ترتیب قیمت آن ها ۱۱۲۶ دلار و ۱۲۴۹ دلار اعلام شده است. این قیمتی است که در حال حاضر برای این دستگاه اعلام شده است، با این حال قیمت شرکت سامسونگ و خرده فروش ها متفاوت خواهد بود.

نکته‌ی بعدی اینکه این قیمت برای اروپا اعلام شده است و در دیگر کشورها و مناطق ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این گزارش ها حاکی از این هستند که گلکسی اس ۱۰ پلاس به همراه حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تنها ۹۹۹ یورو در بازار اروپا عرضه شد، و این در حالی است که حالا کاربران می‌توانند با پرداخت همین مبلغ نسخه‌ی پایه‌ای نوت ۱۰ را داشته باشند.

مشخصات نوت ۱۰

گوشی های سری نوت ۱۰ از یک حفره‌ی دورن نمایشگر بهره می‌برند و به تراشه‌ی اگزینوس ۹۸۲۰ یا اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز هستند. نوت ۱۰ از یک قلم S Pen مبتنی بر بلوتوث نیز بهره می‌برد. نمایشگر نوت ۱۰ دارای سایز ۶.۴ اینچ بوده و نوت ۱۰ پلاس از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار