نوکیا C01 پلاس با اندروید ۱۱ گو ادیشن معرفی شد

135f9a7c5bb4dcd376f21c89309d3502
زمان مطالعه: 1 دقیقه

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی نا به سامان بسیاری از افراد به دنبال گوشی های مرقون به صرف هستند، اما توقعی که دارند این است که این گوشی ها کارایی مناسب را نیز داشته باشد. در این میان شرکت نوکیا، از جدیدترین گوشی اقتصادی خود رو نمایی کرد. نام مدل این گوشی های نوکیا، C01 پلاس با اندروید ۱۱ گو ادیشن می باشد. این مدل نوکیا، به ۸ هسته مجهز گردیده است.

 اگر قرار باشد صفحه نمایش این دستگاه را معرفی کنیم باید بگویم دارای یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن HD+ می باشد. همچنین نسبت تصاویر آن ۱۸:۹  است. در واقع نسبت تصاویر به گوشه ها به گونه ای است که در اطراف تصاویر حاشیه های زیادی به چشم می خورد. 

نوکیا C01 پلاس

نوکیا C01 پلاس، مجهز به یک دوربین سلفی ۵ پیکسلی فلش دار در قسمت بالایی گوشی می باشد. همچنین در همین قسمت بالایی اسپیکرهای گوشی نیز تعبیه شده است. در قسمت پایین دستگاه مانند بسیاری از گوشی های همراه، لوگوی نوکیا چشم نوازی می کند. 

همان طور که در بالا هم ذکر شد این مدل از نوکیا جز مدل های کاملا اقتصادی آن است پس نباید در این دستگاه به دنبال یک دوربین با چندین سنسور باشید. در این پشت این گوشی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است که در پایین دوربین یک فلش LED خودنمایی می کند.

در این مدل از نوکیا، تراشه ۸ هسته ای UNIOSOC SC9863A قرار گرفته است. همچنین دارای یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. هر چند که شما اگر به حجم بیشتری حافظه برای اطلاعات خود نیاز دارید می توانید به راحتی از کارت حافظه خارجی در گوشی نیز استفاده کنید. 

با توجه به مرقون به صرفه بودن این گوشی، اما سیستم بیومتریک قوی دارد و از قابلیت تشخیص چهره بهره می برد اما لازم به ذکر است که در این مدل سنسور اثر انگشت تعبیه نشده است.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار