جزئیات انتشار اندروید ۹.۰ برای محصولات HMD مشخص شد

270a97a1432f80a90754c94a3e08fb0c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات انتشار اندروید ۹.۰ برای محصولات HMD مشخص شد

شرکت HMD روز گذشته طی رویدادی علاوه بر معرفی چند محصول جدید از جمله نوکیا ۷.۱ پلاس و چند هدفون و ایرفون، اطلاعاتی درباره زمان انتشار بروزرسان اندروید ۹.۰ پای برای محصولاتش دردسترس قرار داد.

به گفته اچ ام دی فنلاندی، دو گوشی هوشمند نوکیا ۶.۱ و ۶.۱ پلاس اولین دیوایس های دریافت کننده اندروید جدید هستند.این اسمارتفون ها در اکتبر سال جاری بروزرسان مورد اشاره را با ویژگی های منحصربفرد دریافت خواهند کرد. پس از آنها دو گوشی هوشمند رده بالا نوکیا ۸ و نوکیا ۸ سیروکو در ماه نوامبر یعنی ماه بعد این اندروید را دریافت خواهند کرد.این طور که پیداست نوکیا و HMD می خواهند از اولین شرکت های منتشر کننده بروزرسان اندروید ۹.۰ پای برای محصولاتشان باشند. نوکیا ۸ در اکتبر سال ۲۰۱۷ با سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا معرفی شد و یک سالی از عرضه آن می گذرد. بنابراین در اولین سال عرضه گوشی هوشمند موردبحث، شاهد دریافت دو بروزرسان بزرگ اندرویدی توسط نوکیا ۸ پرچمدار هستیم.

به طور کلی HMD تا دو سال از گوشی های هوشمند اندروید وان خود در زمینه انتشار بروزرسانی پشتیبانی می کند. بنابراین یک سال دیگر نیز باید شاهد انتشار بروزرسانی هایی برای این دست اسمارتفون های کارآمد و میان رده باشیم. شرکت گوگل در تابستان امسال نسخه جدید اندروید را به نام اندروید ۹.۰ پای منتشر کرد و در ابتدا اسمارتفون های سری پیکسل این شرکت آن را دریافت کنند.

پیش بینی می شود در سال آینده اندروید ۹.۰ پای راهی دیگر اسمارتفون های نوکیا و HMD شده اگرچه در سال جاری چهار مدل تلفن هوشمند نوکیا به این اندروید مجهز خواهند شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار