مشخصات گلکسی ویو ۲ در AT&T تایید شد

77720204c02d7f4dd5e084760c5267d6
زمان مطالعه: 1 دقیقه

درست همین دو روز پیش بود که رندرهای از تبلت جدید سامسونگ، گلکسی ویو ۲ منتشر شد که به کمک آن طراحی کلی این دستگاه و برخی از مشخصات آن را به دست آوردیم. اما امروز با کمک AT&T ما توانستیم مشخصات بیشتری از این دستگاه را به دست آوریم.

AT&T ویدئویی را منتشر کرده است که در آن شاهد مشخصات کامل گلکسی ویو ۲ هستیم،‌ این وب سایت تایید می‌کند که این یک تبلت بزرگ است و نمایشگر ان ۱۷.۳ اینچ خواهد بود که دارای چهار اسپیکر دالبی اتم می‌باشد و رزولوشن آن ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود.

گلکسی ویو ۲ در حالت پیش فرض دارای یک حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی است که شما می‌توانید آن را با استفاده از میکرو اس دی تا ۴۰۰ گیگابایت افزایش دهید. یکی از مهم ترین قابلیت های این دستگاه این است که شما می‌توانید با استفاده از آن تماس بگیرید.

گلکسی ویو ۲ به عنوان جانشینی برای گلکسی ویو عرضه می‌شود که دارای کیک استند است و به شما اجازه می‌دهد تا در حالت افقی از برنامه های آن استفاده کنید. شرکت سامسونگ از یک باتری قدرتمند ۱۲۰۰۰ میلی آمپری برای این تبلت بهره گرفته است که از طریق ورودی USB نوع C شارژ می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست و ما نمی‌دانیم که دارای چه برچسب قیمتی خواهید بود، اما انتظار می‌رود که به زودی شاهد خبرهای در این زمینه باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار