نقد و بررسی گوشی موتورولا Moto G7 Play

8aec2f4bb3bd7758d039164a9505f951
زمان مطالعه: 2 دقیقه

Moto G7 Play اساسی ترین گوشی هوشمند از چهار قلوهای سری G7 است که مدتهای نه چندان دور در  برزیل راه اندازی شده است. ما در این مقاله در نظر داریم به نقد و بررسی این گوشی هوشمند بپردازیم، با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

اول از همه اجازه دهید به جنس Moto G7 Play و کیفیت ساخت این دستگاه بپردازیم، به طور کلی شرکت موتورولا بدنه‌ی این دستگاه را از جنس پلاستیک محکم ساخته است و بر خلاف G7 Power، شما شاهد یک بافت فلز بر روی پنل پشتی آن هستید که این امر به مقاومت بیشتر دستگاه کمک می‌کند.

این دستگاه مانند G7 Power دارای یک نمایشگر بزرگ با طراحی ناتچ است و در زیر آن از یک چیپ ست اسنپدراگون ۶۳۲ تغذیه می‌کند.

Moto G7 Play

در قسمت پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین تک هستیم که طراحی آن بسیار شبیه به مدل های قبلی است و در زیر آن یک عدد فلش LED تعبیه شده است. همچنین بر روی این پنل شاهد حسگر اثرانگشت هستیم که درست در مکان همیشگی خود قرار گرفته است.  ضخامت این دستگاه ۸ * ۷۱.۵ *۱۴۷.۳ میلی متر است و ۱۴۹ گرم وزن دارد.

نمایشگر

موتورو در این دستگاه از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع LCD بهره گرفته است که دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۷۷.۳ درصد می‌باشد. رزولوشن تصویر نمایشگر Moto G7 Play در حدود ۷۲۰ * ۱۵۱۲ پیکسل است که ۲۴۹ ppi تراکم پیکسلی دارد. در قسمت جلویی این دستگاه ما شاهد یگ گوریلا گلس ۳ برای محافظت از نمایشگر هستیم.

دوربین و باتری

همانطور که پیش از این اشاره کردیم Moto G7 Play یک گوشی میان رده‌ی اقتصادی است که در پنل پشتی آن یک دوربین تک با سنسور ۱۳ مگاپیکسل و گشودگی ۲.۰ استفاده شده است. دوربین اصلی Moto G7 Play  از HDR پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا با کیفیت ۴K و با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. از دیگر قابلیت های این دوربین می‌توان به فوکوس اتوماتیک و فلش LED اشاره کرد.

Moto G7 Play

در قسمت جلویی دستگاه و بر روی ناتچ آن شاهد یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم که گشودگی تصویر آن ۲.۲ است و به شما این امکان را می‌دهد تا با کیفیت HD و با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. از دیگر قابلیت های این دوربین می‌توان به فوکوس ثابت و فلش LED اشاره کرد.

در Moto G7 Play شاهد یک باتری لیتومی غیرقابل تعویض با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت هستیم که می‌تواند به نیاز های روزمره شما پاسخ دهد. و از قابلیت شارژ سریع ۵ وات یا ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند (Moto G7 Play دارای پورت یو اس بی نوع C می‌باشد).

سخت افزار و نرم افزار

پیش از این اشاره کردیم که Moto G7 Play مانند مدل قبلی خود بر دارای قلب تپنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ است، که البته موتورولا آن را در کنار یک رم ۲ گیگابایتی قرار داده است. Moto G7 Play دارای یک حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است که البته به لطف میکرو اس دی (جایگاه اختصاصی) می‌توانید آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

اسنپدراگون ۶۳۶ یک پردازنده‌ی هشت هسته ای شامل چهار هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 250 طلایی  چهار هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتز Kryo 250 نقره‌ای می‌شود.

علاوه بر این Moto G7 Play از یک پردازنده‌ی گرافیکی Aderno 506 بهره می‌برد، و بر روی آخرین نسخه‌ی اندروید(اندروید پای) اجرا شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار