بنچمارک شیائومی بلک شارک ۲ لو رفت

04565a4b233a554efb99705268f3771c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حال حاضر گوشی های هوشمند مخصوص گیمینگ در بازار معدود هستند و تنها برخی از شرکت ها آن ها را تولید می‌کنند و بخاطر قیمت بالایی که دارند کمتر خریداری می‌شوند. شرکت شیائومی یکی از تولید کنندگان گوشی های گیمینگ است که پیش از این دو دستگاه از سری بلک شارک را شاهد بودیم. یکی از مدل های جدید شیائومی که به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد بلک شارک ۲ پرو است که در ادامه به بنچمارک آن خواهیم پرداخت.

بنچمارک بلک شارک ۲ پرو لو رفت

چیزی در حدود ۴ ماه از عرضه‌ی بلک شارک ۲ توسط شیائومی می‌گذرد، و حالا این شرکت خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی بهبود یافته‌ی این دستگاه با نام بلک شارک ۲ پرو می‌دهد که قرار است از یک سخت افزار قدرتمندتر نسبت به مدل قبلی خود بهره ببرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دستگاه در دسترس نیست، با این حال می‌دانیم که در اواخر جولای سال جاری شاهد حضور آن در بازار جهانی خواهیم بود.

بلک شارک 2 پرو

مشخصات بلک شارک ۲ پرو

این دستگاه از یک پنل امولد ۶.۴ اینچی بهره می‌برد که در زیر هود آخرین نسخه‌ی کوالکام را دارا می‌باشد، در حقیقت بلک شارگ ۲ پرو از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره خواهد برد که در کنار یک رم ۱۲ گیگابایتی خودنمایی می‌کند. این گوشی پرچم دار از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از فست شارژ نسل ۴.۰ به میدان خواهد آمد.

بنچمارک های منتشر شده از توانایی این دستگاه در حد ایسوس راگ فون ۲ خبر می‌دهند و امتیازات ۳.۶۳۲ و ۱۱.۳۰۴ را به ترتیب برای مدل های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به خود اختصاص داده است. نسخه‌ی قبلی بلک شارک ۲ موفق به کسب امتیاز ۳.۴۳۲ برای تک هسته‌ای و ۱۰.۷۶۵ برای مدل چند هسته‌ای شده بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار