دو گوشی Moto G6 و G6 Play در هند عرضه میشود

8167f4fda73112b3f4716aad2f9dfcd6
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو – بعد از عرضه گوشی هوشمند مدل  Moto G6 در ماه آپریل سال جاری، لنوو صاجب شرکت موتورولا امروز از دو مدل  Moto G6 و G6 Play که از گوشی های هوشمند سری G6  هستند در هند رونمایی و آنهارا عرضه کرد.

مشخصات فنی Moto G6

دستگاه Moto G6 به همراه یک نمایشگر ۵.۷ اینچی و با کیفیت فول اچ دی می آید، که روزلوشن تصویر آن ۲۱۶۰*۱۰۸۰ پیکسل است. قلب تپنده این دستگاه را یک پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۵۰ تشکیل میدهد که در کنار یک پردازنده گرافیکی Adreno 506 قرار گرفته است. این دستگاه در مدل پایه ای عرضه میشود که تفاوت آنها تنها در میزان رم  و حافظه داخلی است، یکی از آنها دارای رم ۳ گیگی و حافظه داخلی ۳۲ گیگی و دیگری دارای یک رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۶ گیگی میباشد. این دستگاه بر روی اندروید اوریو اجرا میشود.

از دیگر مشخصات این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد::

  • پشتیبانی هر دو سیم کارت از اینترنت ۴G
  • باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • پشتیبانی از فناوری NFC
  • پشتیبانی از شارژ Turbo
  • پشتیبانی از usb نوع C
  • نقطه اتصال و  وای فای
  • بلوتوث نسخه ۴.۲
  • و………

 

دوربین ها Moto G6

این دستگاه همچنین به همراه دوربین دوگانه پشتی می آید که تشکیل شده از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بعنوان سنسور اصلی و یک سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی است، سنسور اصلی دارای زاویه دید ۷۶ درجه و دیافراگم f/1.8 میباشد، درحالیکه که سنسور ثانویه آن دارای زاویه دید ۷۹ درجه و دیافراگم f/2.2 میباشد. علاوه بر اینها این دستگاه دارای دو لنز فلش و دو درجه صدا بر روی پنل پشتی هست. قسمت جلوی آن به وسیله ی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است که درکنار آن یک فلش خودکار قرار گرفته است.

 

مشخصات فنی G6 Play

در طرف دیگر دستگاه G6 Play قرار دارد که به همراه مشخصات فنی کمتری می آید، از جمله این مشخصات میتوان به نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس و با رزولوشن ۱۴۴۰*۷۲۰پیکسل اشاره کرد. در زیر بدنه این دستگاه یک پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۳۰ تعبیه شده است که البته در کنار یک پردازنده گرافیکی Adreno 505 قرار گرفته است. همانطور که متوجه شدیدی مشخصات فنی این دستگاه خیلی هم پایین از مدل G6  نیست. این دستگاه به همراه یک رم ۲ گیگی و حافظه داخلی ۱۶ گیگی می آید که البته به کاربر اجازه داده شده است که از طریق کارت microSD  ظرفیت حافظه را افزایش دهد.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

دوربین G6 Play

این دستگاه بر خلاف مدل G6 دارای دوربین دوگانه نیست و بر روی پنل پشتی آن تنها یک دوربین با سنسور ۱۳ مگاپیکسل تعبیه شده است، و در قسمت جلوی آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس سلفی و تماس تصویری قرار گرفته است. این دستگاه هم مانند مدل قبلی خود بر روی اندروید اوریو اجرا میشود. تنها مشخصه ای که دستگاه G6 Play را بالاتر از مدل G6 قرار میدهد باتری آن است، باتری به کار رفته در این دستکاه بیشتر از ۴۰۰۰ میلی آمپر است. پس اگر برای شما باتری مهم تر است ما پیشنهاد میکنیم این دستگاه را اننخاب کنید.

دسترسی و خرید

هردو دستگاه در حال حاضر برای خرید در هند در دسترس هستند، البته این در حالی است که گوشی G6 به طور انحصاری از وب سایت آمازون هند قابل دسترسی است، و دستگاه G6 Play  از طریق سایت Flipkart در دسترس خواهد بود. علاوه بر اینها هر دو دستگاه از طریق فروشگاه های سراسری Moto Hub در سراسر کشور هند در دسترس هستند و میتوان آنها را خریداری کرد. در هند قیمت برای گوشی Moto G6  از حدود ۲۰۹ دلار شروع خواهد شد که البته این قیمت برای مدل ۳ گیگی آن است و مدل ۴ گیگی آن قیمتی برابر با ۳۲۹ دلار را به خود اختصاص خواهد داد.

این دستگاه همچنین در دو رنگ نیلی و نقره ای در دسترس خواهد بود. در مقابل گوشی  Moto G6 Play با قیمت ۱۷۹ دلار و در دو رنگ نیلی و طلایی در دسترس خواهد بود. هر دو دستگاه از نیمه شب به بازار هند عرضه خواهند شد.

#gallery-2{margin:auto;}
#gallery-2 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-2 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-2 .gallery-caption{margin-left:0;}

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین ها تکنولوژی همواره در خدمت شما

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با بهترین کیفیت

شما میتوانید بهترین های موتورولا را از ما خریداری کنید

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار